به گزارش خوزپرس از اهواز، کیامرث حاجی زاده صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بابیان اینکه استان خوزستان برای دومین بار میزبان مسابقات کشور است اظهار کرد: دومین دوره پیکارهای کشور دیابت در گروه بیماران خاص و پیوند اعضا در استان با حضور ۱۵ تیم از استان‌های خوزستان الف و ب، گیلان، کردستان، کرمانشاه، قم، اصفهان، همدان، زنجان، مرکزی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری و ۱۲۰ ورزشکار برگزار می‌شود.
وی افزود: این رقابت‌ها در دو گروه بانوان و آقایان در رشته‌های ورزشی تنیس روی میز، شنا، شطرنج و دارت روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه جاری در و مجموعه ورزشی فرهنگی و رفاهی طلاییه انجام می‌شود.
رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان بابیان اینکه در این مسابقات نیز اعضای هیات رییس فدراسیون کشور حضور پیدا می‌کنند گفت: استان خوزستان سال گذاشته توانست در کشور رتبه اول هیات ها را به خود اختصاص بدهد همچنین برای اولین بار در تاریخ بیماران خاص و پیوند اعضا استان برگزار کردیم که مسعود خلیلی از شهرستان لالی و قدرت الله کیان پور از شهرستان ایذه در رشته دوومیدانی موفق به کسب سهمیه پیوند اعضا استان برای مسابقات جهانی در کشور اسپانیا تیرماه جاری به‌دست آوردند.
حاجی زاده تصریح کرد: یکی از کارهای خوبی که در استان شده است کسب سهمیه جهانی است و همچنین سال گذشته موفق به کسب مقام‌های اول و سوم کشور در مسابقات قهرمانی کشوری بوده است.
وی با بیان اینکه امسال نیز تمرینات و سه دوره مسابقات المپیاد در سطح استان برگزاری کرده‌ایم اظهار کرد: امیدوارم مثل سال گذشته نیز موفق به کسب مقام‌های خوبی بشویم.
رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان اضافه کرد: در استان ۲۲ هیات ورزشی  با ۵۰۰ ورزشکار بیمه شده فعال داریم.