به گزارش خوزپرس  از اهواز ؛ علی ساری نماینده مردم اهواز به اوی کارون حمیدیه در گفتگو با در استودیوی شبکه خبر اظهار کرد؛ اول اینکه آقای مهندس فلاحیتان توضیحات فنی لازم را در خصوص خروج نیروگاه رادارند وبه لحاظ فنی کاملاً قابل قبول است ولی عذرخواهی بابت چی، اگر قصوری صورت گرفته بگویند واین فرهنگ عذرخواهی واقعاً فرهنگ خوبی است.

وی افزود: این نکته را می‌خواهیم یادآوری کنیم که فقط با عذرخواهی نمی‌توانیم از بار مسئولیت فرار کنیم.

ساری تصریح کرد: تخصیص منابعی که ایشون فرمودند این تخصیص همیشه بود قبلاً برای نمونه خدمتتان عرض می‌کنم مصوبه‌ای تاریخ شش اسفندماه ۹۳ با اعتبار ۲۴۵ میلیارد تومان که تنها ۱۹ میلیاردتومان محقق شده است.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه بیان کرد: ما باید به دنبال ریشه کن کردن اساسی این موضوع باشیم حقیقتش خروج نیروگاه‌ها اصل ماجرا نیست الان دوستان صحبت کردند وضعیت ریز گردها باید دنبال کنیم که چرا ما ریز گردها را داریم؟ ریزگردها به دنبال پدیده‌ی انتقال آبی که برای فلات مرکزی انجام می‌شود.

ساری تصریح کرد: اصرار به راین است که همین‌جا پست هوایی که پشت سر شما هست را نگاه کنید این پست‌های هوایی که ما در مناطق داریم قابل رویت نیست.

وی ادامه داد: مسئله فنی کار اینکه و اصل ماجرا برمی‌گردد به پدیده‌ی انتقال آبی که به شدت از سمت سرشاخه‌ها به فلات مرکزی در حال انجام می‌باشد و متأسفانه کسی فریادهای مردم را نمی‌شنوند.
ساری گفت: انتظار دارم ریاست جمهوری پاسخ گو باشد.

انتهای پام/