به گزارش خبرنگار خوزپرس در شهرستان امیدیه: فاز نخست پارک کوهستانی طبیعت، با اعتباری بالغ بر ۲۵ ملیلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.
در این مراسم که با حضور مسئولین شهرستان، جمع کثیری از شهروندان امیدیه، همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن افتتاح و آغاز به کار نمود.
در ابتدای مراسم مهندس افراسیاب حبیبی شهردار امیدیه ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: از ابتدای مسئولیت خود بر مسند شهردار امیدیه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایم به‌عنوان یک شهروند، ایجاد مکانی تفریحی گردشگری با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهرستان بود.
وی در ادامه ابراز داشت: در راستای این هدف، برخی نقاط مستعد را شناسایی نمودیم که بهترین مکان، منطقه قدیمی جنب مکان تفریحی پاسارگاد امیدیه (جاده قدیم میانکوه) بعد از ترمینال مسافربری بود که دارای پتانسیل طبیعی جهت احداث پارک کوهستانی با زمینه تفریحی و گردشگری جهت استفاده شهروندان عزیز و مهمانان نوروزی می‌باشد.
افراسیاب حبیبی بیان کرد: این پارک در ۴ فاز بوده که فاز نخست آن در مساحتی بالغ بر ۶ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال شامل آب نمایشگاه،سخره‌ای به ارتفاع ۶۵ متر و آب نمای پرده‌ای به ارتفاع ۶ متر با نورپردازی رنگی و همچنین آلاچیق‌های استراحت و اسکان بوده که امروز در یوم الله ۲۲ بهمن ماه به بهره‌برداری رسید و آماده استقبال شهروندان امیدیه‌ای می‌باشد.
شهردار امیدیه در خصوص فازهای بعدی این پروژه اظهار داشت: فازهای بعدی نیز شامل  قطار کششی،کلبه‌های اقامتی، شهربازی، مرکز نجوم، فرهنگسرا و دیگر امکانات فرهنگی و تفریحی می‌شود.
وی در پایان افزود: دیگر پروژه مهم شهرداری امیدیه در دهه فجر، پروژه احداث کارخانه آسفالت جدید شهرداری امیدیه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در تناژ ۱۲۰ تن بوده که با توجه به آغاز دهه فاطمیه، افتتاح آن به بعد از ایام فاطمیه اول موکول شد.
سپس سید فریدون تقوی فرد به نمایندگی از شورای شهر امیدیه ضمن تبریک ایام دهه فجر بیان کرد: شورای اسلامی شهر امیدیه در دوره چهارم، یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایش، افزایش و توسعه فضای تفریحی، گردشگری و فرهنگی جهت بهره‌مندی و استفاده شهروندان عزیز بوده که مهم‌ترین آنها احداث پارک کوهستانی طبیعت بوده و افتخار می‌کنم که این پروژه و هدف به سرانجام رسید که جای دارد از سایر عزیزان همکار در شورای اسلامی شهر امیدیه، شهردار محترم و پرتلاش، فرماندار با درایت، امام جمعه معزز، مسئولین محترم شرکت‌های  نفت و گاز و پالایشگاه گاز، مدیران اجرایی، مسئولین امنیتی و انتظامی که
ما را در به سرانجام رساندن این پروژه بزرگ یاری نمودند تشکر و قدردانی نمایم.
در ادامه نیز حجت الاسلام علیزاده امام جمعه شهرستان امیدیه ضمن تبریک ایام دهه فجر و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه اول اظهار داشت: درود و سپاس می‌فرستم بر سایر عزیزان و زحمت کشانی که موجب احداث و راه اندازی این مکان تفریحی گردشگری و فرهنگی با محیطی سالم جهت استفاده و بهره‌مندی شهروندان عزیز و مؤمن امیدیه گردید و این اقدام در باقیات و صالحات سایر افرادی که در انجام پارک کوهستانی طبیعت امیدیه نقش ایفا نمودند، ثبت خواهد شد.
در پایان مراسم نیز مسئولین حاضر به همراه شهروندان امیدیه‌ای که از ساعت‌ها پیش در این محل حضور داشتند از نقاط مختلف پارک کوهستانی طبیعت بازدید نمودند که موجب شور و شعف میان شهروندان گردید و به تجلیل از مسئولین اجرایی این پروژه منجر شد.
از مهم‌ترین حواشی این مراسم، عدم حضور مسئولان استانی به‌ویژه استانداری در افتتاح این پروژه کلان بوده که طبق شنیده‌ها، جزء پروژه‌های استانی جهت افتتاح دهه فجر بوده است.

انتهای پیام