به گزارش خوزپرس؛ فرامرز کیانی زاده  در آیین افتتاح سالن ۲ هزار نفری شهید بقایی بهبهان که روز گذشته، ۲۱ بهمن برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه از سال ۸۱ تاکنون برای به بهره‌برداری رسیدن زمان برده است و پس از ۱۵ سال شاهد افتتاح این سالن هستیم.
کیانی زاده با اشاره به مشخصات این مجموعه ورزشی، خاطرنشان کرد: مساحت سرپوشیده این سالن چهار هزار ۵۰۰ متر مربع و مساحت رو باز ۶ هزار و ۲۰۰ مترمربع است که با افتتاح آن می‌توان گفت ۱۰ هزار و ۷۰۰ مترمربع به سرانه فضای سرپوشیده و رو باز ورزش بهبهان و استان خوزستان اضافه شد.
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: اعتباراتی که تاکنون برای این پروژه هزینه شده، ۶ میلیارد تومان بوده است و برخی کارهای این پروژه هنوز باقیمانده که به دستور استاندار قرار است ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به پروژه اختصاص داده شود و ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دیگر برای اتمام کار باقی می‌ماند که جزو اعتبارات سال آینده است ولی مسئولان قول دادند که اگر توانستند تا پیش از سال جاری اعتبار لازم را در نظر بگیرند.
کینی زاده گفت: این سالن براساس استاندارد ساخته شده است و یکی از بهترین، زیباترین و مجهزترین سالن‌های ورزشی استان خوزستان و در سطح کشور نیز جزو بهترین سالن‌ها است که هدیه دولت تدبیر و امید به بهبهانی‌ها است.