علی موحد ضمن تبریک هفته پژوهشی به دانشجویان و پژوهشگران در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در شوشتر اظهار داشت: هفته پژوهش فرصت مناسبی برای تشریح بیشتر فعالیت‌ها، تولیدات علمی و ارائه دستاوردهای تحقیقاتی و نوآوری‌ها در بخش‌های گوناگون است.

وی افزود: امسال هفته پژوهش به نام تقاضا محور و تجاری سازی فناوری زیر بنای اقتصاد مقاومتی نام گذاری شده که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است.

سرپرست معاونت آموزش و پژوهش درباره غرفه های این نمایشگاه بیان کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی واحدهای مختلف دانشکده اعم از بهداشت، پژوهشی، ارتقاء سلامت، کمیته تحقیقات دانشجویی، تجهیزات پزشکی، انتشارات و مجلات و فعالیت‌های پژوهشی در قالب، مقاله، پوستر، تراکت و پمفلت در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی تصریح کرد: در واقع اعتقاد من این است که باید از طرح های تحقیقاتی پشتیبانی و حمایت لازم را انجام بدهیم تا این طرح ها جنبه کاربردی پیدا نماید باید از دانشجویان در جنبه طرح های تحقیقاتی و کاربردی حمایت شود تا کشور در عرصه پژوهش در حوزه های مختلف رو به جلو حرکت کند.

موحد گفت: امیدوار هستیم با بودجه ای که در اختیار پژوهش قرار می گیرد بتوانیم طرح های تحقیقاتی را جلو ببریم چون هدف و چشم انداز ما پیشرفت در حوزه پژوهشی است