به گزارش خوزپرس، علیرضا آموزنده اظهار داشت: تا امروز صبح ۴۶۶ نفر بیمار تنفسی به بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر مراجعه کردند.

وی بابیان اینکه اغلب این بیماران به‌صورت سرپایی درمان شدند، اعلام کرد: از این تعداد ۷ نفر بستری‌ و تحت درمان قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت:  ۲ بیمار تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه ICU بستری هستند که حال عمومی آن‌ها خوب گزارش‌شده است.

وی با اشاره به وضعیت مراجعه‌کنندگان در دومین روز بارش باران‌های پائیزی به بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر،  افزود: از امروز صبح تاکنون نیز تعدادی مراجعه‌کننده به بیمارستان‌ها داشته‌ایم که البته این تعداد رو به کاهش هست و تمامی بیمارستان‌ها آمادگی پذیرش این بیماران را دارند.

آموزنده بیان کرد: از تعداد ۴۶۶ مراجعه به بیمارستان‌ها، ۱۸۶ مورد به بیمارستان شهید بهشتی، ۹۰ مورد بیمارستان طالقانی، ۱۹۰ مورد بیمارستان ولی‌عصر و ۶ مورد نیز به مربوط به بیمارستان تأمین اجتماعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان عنوان کرد: مورد فوتی در این زمینه نداشتیم و تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی آماده پذیرش بیماران تنفسی به‌ صورت درمان رایگان هستند.

انتهای پیام/

تسنیم