نعمت اله آلبوغبیش در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خوزپرس در شادگان از برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی شهرستان شادگان در هفته وحدت خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی به عمل آمده این مراسم به‌صورت زنده از صدا و سیمای خوزستان پخش خواهد شد.
معاون فرماندار شادگان در این جلسه که با حضور امام جمعه، بخشداران، شهرداران، فرماندهان انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج، و مسئولین ادارات فرهنگی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با تاکید بر ضرورت برگزاری هرچه با شکوه تر روز ملی شهرستان افزود: در این مراسم ضمن گرامیداشت شخصیت ابن سکیت دورقی، اندیشمند و ادیب عصر متوکل عباسی به‌عنوان یکی از افتخارات بزرگ شهرستان و تقدیر و تشکر از این شخصیت بزرگ، دیگر شخصیت‌ها و مفاخر علمی، دینی و مذهبی شهرستان شادگان برای نسل امروزی و فردا معرفی می‌شود.
آلبوغبیش خاطر نشان ساخت: از دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول (مصادف با بیست و دوم تا بیست و هفتم آذر ماه سال جاری) به دستور امام راحل، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران به منظور اتحاد هرچه بیشتر و بهتر مذاهب اسلامی بنام هفته وحدت نام‌گذاری شده است.
وی یادآور شد: مراسم روز ملی شهرستان و تجلیل و تکریم از شخصیت ابن سکیت دورقی و دیگر مفاخر و بزرگان شادگان در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.