دست یک پسر بچه ۱۰ ساله پس از تشخیص پزشک متخصص در شهرستان شوشتر قطع شد.

رشید مختاری در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در اهواز اظهار داشت: پسر برادرم پس از ضربه خوردن در ناحیه دست به بیمارستان شهرستان گتوند مراجعه می‌کند که با آتل بسته می‌شود و مشکلی برای آن به وجود نمی‌آید.

وی افزود: با اصرار پدر این پسر ۱۰ ساله برای مراجعه به پزشک متخصص به شهرستان شوشتر مراجعه می‌کنیم و پس از گرفتن عکس و به تشخیص دکتر دست این کودک ۱۰ ساله مو برداشته است و آتل آن باز می‌شود و دست این پسر بچه توسط پزشک متخصص گچ گرفته می‌شود.

عموی این کودک ۱۰ ساله بیان کرد: بعد از ۲۰ ساعت  دردی شدید در ناحیه دست این کودک به وجود می‌آید که موجب می‌شود مجدد این پسر ۱۰ ساله به پزشک مراجعه فوق ذکر مراجعه کند و به تشخیص دکتر گچ و دست این کودک پاره می‌شود تا از عفونت جلوگیری شود.۱۴۸۰۲۴۳۵۱۷۲۱۴

وی تصریح کرد: گچ گرفتگی دست این پسر ۱۰ ساله باعث ایجاد اختلال‌های روانی و هذیان گفتن شده بود و پس از آن به اهواز اعزام شد و با از بررسی‌های انجام شده و به تشخیص دکتر اهواز دست این پسر بچه باید از آرنج قطع می‌شد که با مخالفت خانواده وی به تهران منتقل شد تا شاید راه درمانی برای این کودک باشد.

مختاری گفت: پس از هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیون تومان برای جلوگیری از قطع دست این پسر بچه سرانجام به تشخیص متخصصان در استان تهران عامل قطع شدن دست این کودک گرفتگی گچ دست بوده و با تلاش‌های فراوان درصد قطع شدگی کم شد و از ناحیه ساعد قطع شد.

۱۴۸۰۲۴۳۸۴۲۱۰۰

 

با توجه به صبحت های رشید مختاری عموی کودک ۱۰ ساله  از وزیر محترم بهداشت و درمان جناب آقای دکتر هاشمی تقاضا داریم با توجه به اشک‌های مادر این پسر ۱۰ ساله عشایر و تشخیص پزشک متخصص این موضوع بررسی شود و در صورت تأیید این موضوع با عوامل این اتفاق به وجود آمده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان شوشتر و پزشک متخصص برخورد شود.

انتهای پیام/