به گزارش خوزپرس از رامهرمز، محمد جوروند پیش از ظهر امروز در دیدار با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: رامهرمز ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد ولی خلأ فعالیت‌های فرهنگی در این شهر مشهود بوده، علاوه بر آنکه در این شهر دانشگاه است و می‌توانیم ارتباطات خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: این شهر دارای هنرمندان قابلی است که از گذشته می‌شناسیم ولی در این چند سال گذشته تأخیر در به‌کارگیری این نیروها صورت گرفته است که باید این تأخیر را جبران کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: در این شهرستان دو نشریه بومی «رامهرمز نامه» و ماهنامه «فرهنگ رامهرمز» منتشر می‌شود.

وی افزود: از ادارات، شرکت‌ها و کارخانجات رامهرمز انتظار دارم که این دو نشریه را به‌طور جدی حمایت کنند تا بتوانند به حیات خود ادامه دهند، زیرا این دو نشریه تنها نشریات محلی رامهرمز هستند، همچنین اداره ارشاد اسلامی رامهرمز هم باید حمایت بسیار جدی از این دو نشریه به عمل آورد.

جوروند یادآور شد: ما افرادی که هم هنرمند باشند و هم کار هنری کرده باشند را بسیار کم داریم و این جزو افتخارات من است که چنین فردی را به‌عنوان مشاور در کنار خود در حوزه رامهرمز و سایر شهرها داشته باشم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان گفت: مطبوعات جایگاه و نقش تعیین‌کننده‌ای را در جوامع بشری دارند و این‌گونه جایگاه‌ها در شهرستان‌ها با تولید نشریات محلی نمود بهتر و بیشتری خواهند داشت و از افرادی که با کمترین بضاعت و امکانات مالی دست به چنین کار بزرگی می‌زنند باید تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/