به گزارش خوزپرس از اهواز، شهر اهواز به عنوان یکی از شهرهای مذهبی و صاحب اصالت،فرهنگ و هنر،و همچنین قدمت چندهزار ساله و بازخمهای افتخاری از دفاع مقدس هشت ساله،با فقر فضاهای تفریحی،فرهنگی و گردشگری و بالاخص امکانات اولیه زندگی دست و پنجه نرم می کند.

بی شک بودجه های دولتی و یا عوارض های مختلف جواب گوی این جمعیت عظیم و خیل جوانان فرهیخته اهواز در جهت احداث فضاهای مذکور را ندارد.

یکی از راهکارهای اصلی و تجربه شده در شهرها و کشورهای پیشرفته جهان،استفاده از سرمایه گذار بخش خصوصی در پیشبرد اهداف کلان شهر اهواز می تواند باشد.

دکتر معظمی نیا مدیر عامل هلدینگ بین المللی سازندگان زندگی جامین و خریدار اصلی شرکت ملی حفاری ایران،با هدف سرمایه گذاری در استان خوزستان،اوایل هفته جاری وارد اهواز گردیدند.

دکتر علیرضا معظمی نیا در گفت و گو با خوزپرس درباره سرمایه گذاری در استان خوزستان اظهار داشت: به عنوان سرمایه گذار بخش خصوصی و به عشق رهبر معظم انقلاب آمده ام تا در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در استان خوزستان سرمایه گذاری کنم.

وی افزود: خوزستان در زمان جنگ نشان داده است که مردمی بسیار متواضح و پر تلاشی دارد و من آده ام تا در استانی که یادواره شهداست، چندین پارک،تله کابین و هتل احداث کنم.

سرمایه گذار بخش خصوصی درباره اشتغال خوزستان بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده مهمترین دغدغه من وضعیت اشتغال جوانان در خوزستان است و به همین دلیل تمام تلاش خودم را برای اشتغال جوانان می کنم.

دکتر معظمی نیا درباره مسئولین استان خوزستان خاطر نشان کرد: با هماهنگی کامل با آیت الله موسوی جزایری وارد شده ام.همچنین استاندار خوزستان نیز دارای توانمندی بالایی هستند و می توانند مفید واقع شوند.ایشان می توانند الگوی خوبی برای سایر استانها باشند.ضمنا شهردار اهواز در خصوص احداث موارد مذکور قول مساعد همکاری کامل را داده اند.

مدیر عامل هلدینگ بین المللی سازندگان زندگی جامین در پایان و در خصوص موانع سرمایه گذاری اظهار داشتند: سرمایه گذار اگر نامهربانی و تهدید ببیند و همچنین عدم امنیت سرمایه گذاری داشته باشد و در پیچ و خم بروکراسی اداری قرار بگیرد،نمی تواند وارد این عرصه شود.این سرمایه گذاری و به تبع آن،ساخت و سازها،تبعات مثبت زیادی مانند اشتغال پایدار و آرامش روانی در جامعه ایجاد می کند.

نامه جناب دکتر معظمی نیا به حضرت آیت الله موسوی جزایری:

%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87