به گزارش خوزپرس، سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی هایی که صورت گرفته در حال حاضر، خروج زوار خیلی کم شده است و بازگشت زائران را به داخل کشور داریم.

وی در خصوص وضعیت راه های مواصلاتی در استان خوزستان بیان کرد: بنا به استعلامی که از همکارانمان در سطح استان داریم، در محورهای استان شاهد ترافیک روان و سبکی هستیم البته برابر پیش بینی که داریم این ترافیک در بعد از ظهر و امشب تقریبا سنگین و نیمه سنگین خواهد شد.

رئیس پلیس راه خوزستان به ترافیک نیمه سنگینی که در صبح در محور اهواز به اندیمشک ایجاد شده بود، اشاره کرد و گفت: در تعدادی از محورهای استان از جمله محور اهواز به اندیمشک از سمت رامشیر به ماهشهر به دلیل مراسم هایی که عزیزانمان به صورت پیاده روی در روز اربعین دارند، صبح با ترافیک سنگین مواجه بود. زائرین به صورت پیاده، پیاده روی داشتند و با توجه با همکاری همکارانمان و مردم در آن مسیر مشکل خاصی نداشتیم و آن مراسم ها هم به پایان رسید.

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: بعد از ظهر در محور شلمچه از سمت اهواز تا خرمشهر مشکل خاصی نداریم ولی از خرمشهر تا شلمچه به دلیل ازدیاد خودروهایی که وجود دارد و تردد خودرو ها و خروج عزیزان از پارکینگ ها یک مقدار با ترافیک نیمه سنگینی مواجه هستیم و البته این عادی است.

وی در پایان متذکر شد: به زائران توصیه می کنیم با طمانینه و صبر و تحمل به مسیر خودشان ادامه دهند تا به شهر خودشان برگردند.