به گزارش خوزپرس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، مرتضی شکوهی اظهار کرد: در سال جاری خدمات‌دهی بسیار مطلوبی به زائران اربعین حسینی ارائه‌شده است که زیرساخت‌ها در مرزهای خروجی بسیار بهبودیافته است.

وی افزود: امسال در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران زیرساخت‌های بسیار خوبی فراهم‌شده است که این مهم نشان از همت مسئولان در این زمینه است.

وی تأکید کرد: مردم نیز با برپایی مواکب متعدد و خدمات رسانی به زائران گام اساسی در پذیرایی از زوار حسینی برداشته‌اند و از تلاش مسئولان و مردم تشکر می‌کنم.

 

*بازدید از موزه دفاع مقدس خرمشهر

مدیرکل امور مجلس معاونت حقوقی، مجلس و استان‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پس از بازدید از مرز شلمچه از مسجد تاریخی خرمشهر و موزه دفاع مقدس این شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید که مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان نیز مدیرکل امور مجلس معاونت حقوقی، مجلس و استان‌های میراث فرهنگی را همراهی می‌کرد از رشادت‌ها و خاطرات این شهر تاثیرگذار در دوران دفاع مقدس ذکر و یادی شد.

بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهرستان خرمشهر و بازدید از پروژه‌های در حال اجرای این شهرستان در آینده نزدیک از دیگر برنامه‌هایی بود که در این شهرستان انجام شد.

انتهای پیام/