معصومه نیک فرد روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خوزپرس در شوشتر اظهارکرد:برپایی نمایشگاه کتاب با بیش از ۴۰درصد تخفیف، عضویت رایگان در کتابخانه ها، نشست های کتابخوانی، برگزاری مسابقه، زنگ مطالعه، برپایی نمایشگاه نقاشی، تبلیغات محیطی، کلاس های قصه گویی، بازدید از مدارس و بهره برداری از دوباب کتابخانه در شهر گوریه و شهرک اندیشه از مهم ترین برنامه های این هفته در شوشتر هستند.
وی افزود: هفته کتاب از ۱۸ تا ۲۴ آبان آغاز شده است و در این زمان بیش از ۱۰۰ برنامه متنوع به مناسبت هفته کتاب در شوشتر اجرا می شود

رئیس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان شوشتر بیان کرد: فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه ما باید نهادینه شود که در این زمینه مشارکت خیرین و همت مسئولان را می طلبد.
وی تصریح کرد: هرچند فضاهای مجازی راه خود را در بین مردم و جوانان باز کرده اما جایگاه کتاب را باید شناخت و با وجود تمام رسانه‌های موجود، کتاب باید به عنوان مهم‌ترین اثر در سبد فرهنگی خانوار باقی بماند.
نیکفرد با اشاره به تعداد عضو های کتابخانه های شهرستان شوشتر گفت: در شهرستان شوشتر ۹باب کتابخانه فعال وجود دارد و بیش از ۶ هزار نفرعضو این کتابخانه ها هستند.