به گزارش سرویس ورزشی خوزپرس، سیروس پورموسوی در پایان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم یک روز فوتبالی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و می‌توانستند بهتر از این هم بازی کنند.

وی در ادامه از کمیته داوران فدراسیون فوتبال خواست که در صورت احراز اشتباهات داور بازی تیمش مقابل پرسپولیس با او برخورد شود، گفت: داور خطاهای ۷۰ به ۳۰ را به نفع پرسپولیس سوت می‌زد. مگر می‌شود تیم ما اینقدر تحت فشار باشد و هر زمان که خطا شد، به نفع حریف قضاوت شود؟!

وی درباره صحبت‌های مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته بود «صحبت‌های قبل از بازی پورموسوی را پیگیری می‌کنیم» عنوان کرد: من نباید جوابگوی مدیر رسانه‌ای باشم، اما می‌خواهم این را بگویم که باشگاه پرسپولیس هواداری دارد که پس از هر بازی ۲۰۰ سکه پرداخت می‌کند، اما بعد از برد ما در تبریز یک نفر هم تبریک نگفت.

«تیم ما شایسته برد بود و می‌توانست مقابل پرسپولیس به پیروزی برسد»، سرمربی استقلال خوزستان با بیان این جمله ادامه داد: پرسپولیس در نیمه دوم فقط بازی مستقیم ارائه کرد، هر زمان که ما به سمت دروازه حریف می‌رفتیم داور خطا می‌گرفت. در فوتبال برخورد وجود دارد. دو صحنه بود که داور به من گفت که اشتباه سوت زده است، این اشتباهات می‌تواند در هر بازی نتایج را تغییر بدهد. در مجموع خوشحالم که هواداران راضی به خانه برگشتند.

پورموسوی با اشاره به عملکرد حسین زرگر، داور بازی امروز استقلال خوزستان – پرسپولیس گفت: از او می‌خواهم که فیلم بازی را ببیند، زرگر داور بزرگی است، اما نمی‌دانم چرا امروز ۷۰ به ۳۰ سوت می‌زد. این مسائل باید از سوی کمیته داوران آنالیز شود. زمانی که بازیکن ما با بازیکن پرسپولیس برخورد می‌کرد داور کارت زرد نشان می‌داد اما خطا برای تیم ما گرفته نمی‌شد.

وی در واکنش به اظهارنظر برانکو که گفته بود «تنها تیمی که پرسپولیس را آزار داد استقلال خوزستان بود»، اظهار داشت: دیروز هم گفتم از آنهایی که می‌گویند ما با بهترین خط دفاع لیگ بازی داریم، گلایه دارم، چون باید توجه کنند که ما هم بهترین خط حمله را در اختیار داریم. بازیکنان تیمم امروز با غیرت بازی کردند. آنها هم از فصل گذشته و هم از فصل جاری طلبکار هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین خاطر نشان کرد: اگر تا بازی با ذوب‌آهن مشکلات مالی حل نشود، مجبورم از استقلال خوزستان جدا شوم، چون اگر من مشکل داشته باشم این مسئله به تیم نیز منتقل می‌شود. بنابراین مجبور از تیمی که آن را دوست دارم، جدا شوم. هیچ‌کس تا الان نه با ما صحبت کرده و نه قول داده تا مشکلات حل شود. مسئولان استان به سایر تیم‌ها کمک می‌کنند، اما به تیم ما نه. گلایه نمی‌کنم اما ما هم می‌توانیم از این شرایط استفاده کنیم.

پورموسوی عنوان کرد: هنوز هم می‌گویم که همه ایران برای قهرمانی پرسپولیس بسیج شده‌اند، چون بهترین شرایط و امکانات در اختیار این تیم است. ما تیم را امسال با ۱۰ میلیارد تومان بستیم، اما پولی نگرفته‌ایم. ما هم دوست داریم که مسئولان به تیم ما کمک کنند، تا بازیکنان بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات داخلی شگفتی‌ساز شوند، تا شادی را هدیه بیاوریم.

وی در پایان گفت: جا دارد از همه هواداران تشکر کنم. فوتبال خوزستان به آنها افتخار می‌کند و امیدوارم تیم ما به بهترین نتایج دست پیدا کند.