به گزارش سرویس ورزشی خوزپرس از ورزشگاه الغدیر اهواز، برانکو ایوانکوویچ شامگاه روز گذشته پنج شنبه پس از تساوی تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بازی دو تیمی که در فصل قبل عنوان قهرمان و نائب قهرمان لیگ برتر را به دست آورده بودند واقعا شبیه یک داربی حساس بود.

وی افزود: از قبل هم می دانستم که یک بازی فوق العاده سخت پیش رو داریم و انصافا هم اینگونه شد و همه دیدند که ما با تیمی سختکوش مواجه شدیم. به خصوص اینکه در این بازی در برابر تیمی قرار گرفتیم که بعد از تعطیلات به خوبی پیشرفت کرده بود.

ایوانکوویچ تصریح کرد: در نیمه اول این بازی ما در سطح پرسپولیس نبودیم چرا که به نظر من به اندازه کافی برای ارائه یک بازی خوب مصمم نبودیم و انرژی خوبی برای نمایش بهتر نداشتیم ولی در نیمه دوم چهره تیم ما بسیار متفاوت بود و بسیار بهتر ظاهر شدیم به گونه ای که می توان گفت استحقاق کسب تساوی در این بازی را داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: خوشبختانه در این بازی هم نباختیم و از هم اکنون برای بازی بعدی که با نفت آبادان باید آماده شویم.

ایوانکوویچ ادامه داد: قصد داریم برای بازی با نفت آبادان و قبل از آغاز تعطیلات مجدد لیگ با کیفیتی مناسب در برابر حریف قرار بگیریم تا با نتیجه خوب به استقبال تعطیلات برویم.

وی عنوان کرد: برای نبردی که امروز انجام دادیم و در نهایت موفق به کسب تساوی شدیم به بازیکنانم تبریک می گویم. ما امروز مشاهده کردیم که هواداران بی شماری در خوزستان داریم ولی متاسفم که نتوانستیم پیروزی در این بازی را به آنها هدیه دهیم ولی عقیده دارم که آنها از این بازی ناراضی نبودند.

سرمربی کروات تیم پرسپولیس تهران ادامه داد: حساسیت این بازی برای ما مشخص بوده و خطرات احتمالی حریف را نیز پیش بینی کرده بودیم.
وی بیان کرد: تیم ما در نیمه نخست در حد و اندازه های پرسپولیس نبود و بازیکنان به اندازه کافی برای نتیجه گرفتن مصمم نبودند.
ایوانکوویچ افزود:در هفته های اخیر بازی های متعددی را بدون شکست پشت سرگذاشته و در زمان حاضر نیز خود را برای رویارویی برابر صنعت نفت آبادان در هفته آینده آماده می کنیم و امید است که این آخرین بازی پیش از تعطیلات لیگ را با نتیجه خوبی پشت سر بگذاریم.
سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: هواداران ما در این دیدار برای ما سنگ تمام گذاشتند و روحیه مضاعفی را به بازیکنان ما دادند و اگرچه نتیجه بازی به سود ما نبود اما بی شک آنها نیز از نتیجه تساوی راضی هستند.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران از هفته نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار و در هر دو تیم در پایان به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند.