به گزارش خوزپرس از شادگان، محمد شیرازی در گفتگو با خبرنگار خوزپرس در شادگان ضمن اشاره به تحمل سختی‌ها جهت حضور در لیگ برتر فوتبال خوزستان اذعان کرد: به دلیل مشکلات مالی و هزینه سنگین حق اشتراک و مخارج این بازی‌ها که ۲۶ بازی رفت و برگشت و تا اسفند ماه به طول می‌کشند؛ برخلاف علاقه و اشتیاق بازیکنان ترجیح می‌دادم از شرکت در این مسابقات خود داری کنم.
وی ضمن تشکر از نماینده شادگان اظهار امیدواری کرد: نماینده محترم شادگان، فرماندار و شورای شهر قول کمک مالی جهت رفع پاره‌ای از مشکلات مالی باشگاه دادند؛ که امیدوارم این کمک‌ها هر چه زودتر به باشگاه تزریق شود.

مدیر عامل تیم شهباز شادگان با اشاره به عدم توانایی پرداخت حق اشتراک این بازی‌ها اظهار تأسف کرد: بعد از خواهش‌های فراوان با نماینده شادگان جهت برقراری تماس با مدیرکل ورزش استان بابت تخفیف پنجاه درصدی، لیکن با کمال تأسف رئیس هیئت فوتبال اهواز آقای طالقانی با این مسئله مخالفت و تهدید کردند در صورت عدم پرداخت حق اشتراک تیم را از مسابقات کنار و شهر دیگری جایگزین می‌شود.
وی اضافه کرد: مجبور شدم؛ نصف حق اشتراک را قرض بگیریم و مابقی را تعهد یک ماهه دادم؛ که هر روز هیئت فوتبال استان بابت تسویه حساب باشگاه تماس می‌گیرند؛ حتی توقف بازی‌های تیم شادگان را هم در دستور کار خود قرار دادند.

محمد شیرازی بابیان اینکه مشکل نبود زمین تمرین کار را برما سخت و دشوار کرده؛ گفت: از آنجا که امسال تیم جوان و خوبی داریم ولی متأسفانه استادیوم تختی زیر کشت و استادیوم ولایت متعلق به اداره آموزش و پرورش و اجازه نداریم که از آنها استفاده کنیم.

وی افزود: با همه مشکلات بچه‌های محروم شهباز شادگان توانستند نتایج خوبی بگیرند و تا هفته چهارم جز پنج تیم بالای جدول باشند؛ فقط ۳ امتیاز با تیم اول جدول فاصله دارند. دربازی هفته قبل که شهباز جنوب باغملک را شکست داد آقای ولید البوناصر عضو شورای شهر بعد از پایان بازی به بازیکنان قول کمک دادند.
شیرازی در پایان با اشاره به بازی حساس ایذه هفته‌ی آینده اظهار امیدواری کرد: امیدوارم مسئولین و در رأس آن‌ها نماینده، فرماندار و شهردار محترم به قول‌هایی که دادند؛ عمل کنند. چرا که ۲۲ بازی مانده است و اگر در این برهه از زمان تیم حمایت مالی نشود؛ بعدها نتیجه نخواهد داد.