به گزارش سرویس ورزشی خوزپرس، نعیم سعداوی شامگاه جمعه پس از پیروزی خانگی تیمش در برابر صبای قم در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: فرارسیدن ایام محرم را به همگان تسلیت می‌گویم. امیدوارم همه ما، بهره‌ کافی را از این روزهای عزیز برده باشیم. در ارتباط با بازی نیز باید بگویم بازی جانداری و سنگینی بود که ما آن را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.بازی با صبا یک بازی سنگین بود که خوشبختانه ما به خوبی و با موفقیت کامل از آن عبور کردیم.

وی افزود: نوع نگرشی که از بازیکنان در تمرینات اخیر تیم دیده بودم من را به این عقیده رساند که تیم ما روز به روز بهتر می شود چرا که تمریناتی که برای موفقیت تیم طراحی شده بود به خوبی از سوی پیاده سازی می شد.

سعداوی تصریح کرد: امروز بازیکنان ما با بازی خوبی که از خود به نمایش گذاشتند نوید روزهای درخشانی را برای ما تداعی کردند و من فقط امیدوارم آنها بتوانند روند با کیفیت فعلی خود را حفظ کنند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با تمجید از عملکرد مرفاوی سرمربی تیم صبا در این تیم گفت: باید به وی نیز تبریک گفت چرا که انصافا تیم خوبی وارد لیگ برتر کرده ولی واقعیت این است که ما از هر جهت از آنها برتر بودیم.

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: در مصاحبه قبل از بازی هم گفتم نوع نگرشی که در تمرینات از بازیکنان دیدم، این بود که روز به روز رشد می‌کنند و تمریناتی که بر اساس تفکرات‌مان طراحی شده بود، برای بازیکنان جا افتاده است. همان موقع مشخص بود که تفکرات ما در زمین اجرا خواهد شد و صاحب سه امتیاز این دیدار مهم خانگی می‌شویم.

سرمربی فولاد با بیان اینکه شخصیت خوبی در بازی با صبای قم از فولاد دیده شد، تأکید کرد: نباید این را نیز فراموش کنیم که امروز روز خوب حامد لک، دروازه‌بان صبای بود، ولی در هر حال از کسب این پیروزی خوشحالم و فکر می‌کنم باید منتظر روزهای خوبی باشیم.