سید جواد فاخری در گفتگو با خوزپرس در شهرستان شادگان پیرامون برنامه‌های فرهنگی دهه‌ی ولایت بیان کرد: دهه ولایت یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مسئله است که امروزه جوانان ما باید با آن آشنا شوند و از مکتب ناب امام علی (ع) استفاده کنند.
دبیر ستاد الغدیر شهرستان شادگان با بیان اینکه شهرستان شادگان که به دروازه‌ی تشیع معروف است؛ هر ساله در این دهه، برنامه‌های بسیار متنوع در سطح شهر و روستا برگزار می‌گردد. ضمن تشکر از نهادهای فرهنگی و تمامی دست‌اندرکاران ستاد الغدیر تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دهه ولایت شهرستان شادگان بازسازی واقعه‌ی الغدیر خواهد بود؛ هم چنین از همایش تجدید میثاق عشایر با ولایت، افتتاح دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی، تجلیل از نخبگان قرآن مجید و پیاده روی عمومی نیز خبر داد.

فاخری ضمن اشاره به شور و شعف مردم و استقبال آن‌ها از برگزاری مراسم جشن و سرور این دهه گفت: امسال در نظر داریم کارگاه‌های آموزشی رد اباطیل را به صورت گسترده، در تمام نقاط شهر و روستا برگزار کنیم.

وی در خاتمه با اشاره به برپایی روزانه‌ی ایستگاه‌های صلواتی در مناطق متعدد شهر و روستا اذعان کرد: در این دهه؛ ویزیت رایگان در تمام مراکز درمانی شهر و روستا، برگزاری شب شعر عربی، برپایی جشن و سرور ویژه خواهران و برپایی جشن و سرور ویژه‌ی کودکان خواهد بود.