علی بازگیر عصر امروز در گفت‌و‌گو تلفنی با خبرنگار خوزپرس در اندیمشک با بیان اینکه دبیرخانه ۲۲ دوره جشنواره تئاتر دو سالانه لاله‌های سرخ با شرکت گروه‌هایی از ۱۲ استان زاگرس‌نشین در این شهرستان راه‌اندازی شد افزود: دبیرخانه جشنواره لالههای سرخ مقدمات ارسال فراخوان به اداره‌کل ارشاد استان و سپس به استان‌های زاگرس‌نشین را به عهده خواهد داشت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک اضافه کرد: این جشنواره در دوره‌های گذشته با موضوعات انقلاب اسلامی، متون آئینی، بومی و مذهبی در این شهرستان برگزار شده است.

بازگیر یادآور شد: با توجه بیشتر به هنر تئاتر و بهره‌گیری از این ظرفیت عظیم می‌توان مفاهیم و ارزش‌های انقلاب را به‌صورت بسیار هنرمندانه به آحاد مختلف جامعه ارائه داد.

وی با اشاره به موفقیت‌های هنرمندان تئاتر این شهرستان در عرصه‌های استانی و ملی تصریح کرد: کسب موفقیت‌های گروه‌های نمایشی و کارگردان تئاتر این شهرستان در جشنواره تئاتر رضوی و همچنین جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای در استان‌های مختلف کشور بخشی از تلاش هنرمندان هنرهای نمایشی این شهرستان است.

بازگیر بیان کرد: همچنین برای نخستین‌بار دو گروه نمایشی این شهرستان به عنوان منتخبان استان خوزستان در جشنواره کشوری ستاره‌های صحنه که در استان کرمان برگزار می‌شود راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: گروه تی‌تال و گروه هنری نیم رخ در دو بخش طنز و استند آپ کمدی این جشنواره سراسری به رقابت با سایر گروه‌ها خواهند پرداخت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت: در حال حاضر ۱۵ گروه نمایشی در زمینه‌های تئاتر جدی، طنز و کودک در این شهرستان به فعالیت مشغول هستند.