به گزارش خوزپرس از اهواز، بازی تیم سایپا و فولاد خوزستان در قالب هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

بازی تیم سایپا و فولاد خوزستان در قالب هفته پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۵۰ امروز در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد.

در این بازی نعیم سعداوی سرمربی تیم فولاد خوزستان مهرداد طهماسبی، ایوب والی، سروش سعیدی، یوسف وکیا، مهرداد جماعتی، ماتیاس چاگو، حمید بوحمدان، محمود مطلق‌زاده، میلاد پاک پرور (دقیقه ۶۸ بهرام رشید فرخی)، اسماعیل شریفات (دقیقه ۷۱ عبدالله ناصری) و ساسان انصاری را مقابل سایپا به میدان فرستاد.

همچنین برای این بازی حسین فرکی سرمربی تیم سایپا، الساندرو فیلیپ (دقیقه ۵۶ حامد فلاح زاده)، سجاد مشکل پور، لوئیز جونیور، سعید لطفی، مهدی بدرلو، امید خالدی، علی زینالی، ابراهیم صادقی (دقیقه ۸۱ سیامک کوروشی)، مهدی ترابی، غلامرضا رضایی (دقیقه ۶۹ علی قلی‌زاده)  و مسعود حسن‌زاده را در ترکیب خود قرار داد.

این بازی یکی از دیدارهای منحصر به فرد لیگ برتر بود زیرا حسین فرکی، سرمربی تیم سایپا به مصاف نعیم سعداوی، سرمربی تیم فولاد خوزستان که روزگاری شاگرش بود رفت.

در ابتدای بازی سعداوی سرمربی تیم فولاد خوزستان و فرکی سرمربی تیم سایپا دیداری تازه کردند و سعداوی به استادش خوش آمد گفت.

در دقایق ابتدایی این دیدار کاپیتان‌های فولاد خوزستان و تیم سایپا به همراه داوران عکس یادگاری گرفتند.

نخستین کرنر بازی برای فولادخوزستان به دست آمد که در دقیقه سوم مقابل تیم سایپا زده شد ولی نتیجه بخش نبود.

تیم فولاد خوزستان بی‌امان از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه غدیر اهواز تشویق شد و طرفداران این تیم خوزستانی از همان دقایق ابتدایی بازی برای تیم محبوب خود سنگ تمام گذاشتند.

در دقیقه ۸ بازی ساسان انصاری بازیکن فولادخوزستان ضربه‌ای سنگینی به سمت دروازه سایپا ارسال کرد که دروازه‌بان نتواست آن را کنترل کند ولی توپ را از بالای دروازه بیرون فرستاد.

پرچم‌های منقش به آرم باشگاه فولاد خوزستان در دست هواداران این تیم محبوب قرار داشت که با تکان دادن آن ابراز احساسات کردند.

در دقیقه ۱۰ نیز اسماعیل شریفات یک ضربه را به سمت دروازه سایپا فرستاد که از سوی دروازه‌بان این تیم به کرنر رفت.

ضربه کرنر نیز توسط اسماعیل شریفات به سمت دروازه سایپا ارسال شد که بازیکنان این تیم آن را دفع کردند.

در دقیقه ۳۱ این دیدار، بازی از سوی داور مسابقه برای دقایقی متوقف شد تا بازیکنان هر ۲ تیم گلویی تازه کنند و آب بنوشند.

عبدالله کرمی یکی از بازکنان تیم فولاد خوزستان که از محرومان هفته پنجم لیگ برتر است نتوانست در دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سایپا حضور داشته باشد.

تیم فولاد خوزستان بی‌وقفه از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه غدیر اهواز تشویق شد و طرفداران این تیم خوزستانی از همان دقایق ابتدایی بازی برای تیم محبوب خود سنگ تمام گذاشتند.

سایپا از تک موقعیت به وجود آمده برایش مقابل تیم فولاد خوزستان به خوبی استفاده کرد و توسط مسعود حسن زاده صاحب گل شد.

در دقیقه ۳۱ این دیدار، بازی از سوی داور مسابقه برای دقایقی متوقف شد تا بازیکنان هر ۲ تیم گلویی تازه کنند و آب بنوشند.

تعدادی از بلیط‌های این دیدار توسط باشگاه فولاد خوزستان خریداری شده و در اختیار هواداران این تیم قرار گرفت تا به صورت رایگان نظاره گر این بازی باشند.

در دقایق پایانی نیمه نخست اسماعیل شریفات بازیکن فولا خوزستان کارت زرد گرفت.

نیمه نخست دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سایپا به میزبانی فولادمردان خوزستانی با ۴ دقیقه وقت تلف شده با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم مهمان به پایان رسید.

در دقیقه ۵۱ الساندرو فیلیپ، دروازه بان تیم سایپا دچار مصدومیت شدید شد که احمد صالحی داور مسابقه به دلیل رسیدگی به وضعیت او برای چند دقیقه بازی فولاد خوزستان و سایپا را متوقف کرد.

سرانجام الساندرو فیلیپ، به دلیل همین مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و تیم سایپا یک تعویض اجباری انجام داد.

در دقیقه ۵۱ تیم فولاد خوزستان در یک حمله ۲ موقعیت مناسب به دست آورد که با درخشش الساندرو فیلیپ دفع شدند.

فولاد خوزستان توانست در نیمه دوم گل تساوی را به ثمر برساند، این گل توسط ساسان انصاری در دقیقه ۷۴ وارد دروازه تیم سایپا شد تا شادی را میهمان جمع فولادمردان و هواداران این تیم محبوب در سراسر جهان کند.

طرفداران و حامیان فولاد خوزستان پس از گل ساسان انصاری به شدت این تیم محبوب را مورد تشویق قرار دادند و به سبک خوزستانی‌ها شادی کردند.

ساسان انصاری، در فصل پانزدهم لیگ برتر ۹ گل برای تیم فولاد خوزستان در بازی‌های مختلف به ثمر رساند که با این گل یک گل دیگر به آنها اضافه شد.

در دقیقه ۷۰ بازی خطایی از سوی بازیکنان تیم سایپا روی ساسان انصاری انجام شد که داور مسابقه یک ضربه آزاد برای تیم فولاد خوزستان اعلام کرد.

ضربه آزاد تیم فولاد خوزستان توسط مهرداد جماعتی زده شد که به دیوار دفاعی تیم سایپا برخورد کرد و نتیجه نداشت.

در دقیقه ۷۲ مهرداد جماعتی توپی را به سمت دروازه سایپا ارسال کرد که با اختلاف کم از بالای سر حامد فلاح‌زاده بیرون رفت.

فلاح‌زاده در دقیقه ۵۱ به جای الساندرو فیلیپ، دروازه بان تیم سایپا به علت مصدومیت شدید از زمین خارج شد به بازی آمد.

در دقیقه ۷۴ از سوی احمد صالحی داور مسابقه بازی دوباره برای دقایقی متوقف شد تا بازیکنان هر ۲ تیم گلویی تازه کنند و آب بنوشند.

این اقدام داور با واکنش کادر فنی تیم فولاد همراه بود که به این تصمیم صالحی به شدت اعتراض کردند.

گل برتری را فولادمردان زدند، این گل توسط عبدالله ناصری وارد دروازه تیم سایپا شد تا شادی را میهمان جمع فولادمردان و هواداران این تیم محبوب کند.

طرفداران و حامیان فولاد خوزستان پس از گل ناصری به شدت فولادمردان را تشویق کردند و به سبک خوزستانی‌ها به شادی پرداختند.

این گل سبب شد تا فولادمردان تا این لحظه پیروز میدان باشند و هوادارانشان از شادی در پوست خود نگنجند.

شوت از راه دور حمید بوحمدان، بازیکن فولاد خوزستان در دقیقه ۶۴ بازی با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۲ پاس مهدی ترابی درون ۶ قدم به زینالی رسید اما ضربه آرام او را مهرداد طهماسبی دروازه بان فولاد خوزستان به راحتی در اختیار گرفت.

در دقیقه ۸۵ نیز پاس پاس علی قلی‌زاده به مسعود حسن‌زاده رسید که ضربه این بازیکن سایپا را طهماسبی به سختی مهار کرد.

در دقیقه ۸۶ بازی نیز شوت از راه دور عبدالله ناصری با اختلاف کم از دروازه تیم سایپا به بیرون رفت که سبب ناراحتی هواداران فولاد شد.

به دلیل مصدومیت الساندرو فیلیپ، دروازه‌بان تیم سایپا و رسیدگی به وضعیت این بازیکن در دقایق اولیه نیمه دوم بازی برای مدت زیادی متوقف شد که داور برای جبران آن ۹ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.

اعلام ۹ دقیقه وقت تلف شده برای بازی، سبب تعجب همگان شد و از نکات پر هیجان و کم نظیر دیدار فولاد خوزستان و سایپا بود.

در دقیقه ۵ وقت‌های تلف شده مهرداد طهماسبی ضربه بازیکنان سایپا را گرفت.

توپ مهدی بدرلو در دقیقه ۶ وقت‌های تلف شده با اختلاف بیرون رفت.

در دقیقه ۸ وقت‌های تلف شده از سوی داور سروش سعیدی بازیکن فولاد خوزستان کارت زرد گرفت تا تعداد کارت‌های زرد فولاد خوزستان پس از کارت زرد حمید بوحمدان در دقیقه ۲۰، اسماعیل شریفات در دقیقه و میلاد پاک پرور در دقیقه ۶۷ به ۴ برسد.

اشتباه مهرداد طهماسبی دروازه بان و مدافعان فولاد خوزستان سبب شد توپ به مهدی ترابی برسد و این بازیکن گل مساوی را در دقایق آخر وقت تلف شده به ثمر برساند تا بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان برسد.