به گزارش خوزپرس از اندیمشک، سعید عبدولی شامگاه چهارشنبه در مراسم یادواره شهید دانشجوی مدافع حرم احمد الیاسی حاجیوند و شهدای مدافع حرم استان خوزستان در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) اندیمشک با بیان اینکه شهدا و رزمندگان مدافع حرم با شجاعت و ایستادگی مثال زدنی خود در برابر گروه‌های تکفیری تروریستی ایستادگی کرده‌اند عنوان کرد: می‌خواهم مدافع حرم شده و برای دفاع از کشور به سوریه اعزام شوم و به همین جهت از مسئولان سپاه کشور تقاضای پیگیری برای تحقق این خواسته را دارم.

دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت:  مدالم را به شهدای مدافع حرم اندیمشک تقدیم می‌کنم تا گوشه‌ای از زحمات و افتخار این رزمندگان جبران شود.

به گزارش خوزپرس، نخستین یادواره در مراسم یادواره شهید دانشجوی مدافع حرم احمد الیاسی حاجیوند و شهدای مدافع حرم استان خوزستان  شامگاه گذشته و با حضور پرشور مردم اندیمشک در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) اندیمشک برگزار شد.

شهید مدافع حرم و حریم اهل بیت (ع) احمد حاجیوند الیاسی از فعالین دانشجو و جهادگران عرصه‌ی سازندگی بود که بهمن ماه سال ۹۴ در جریان عملیات آزاد سازی مناطق شیعه نشین نبل و الزهرا در سوریه، به دست تروریست‌های تکفیری کور دل به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.