محمد رضا پاپی صبح امروز در گفتگوی اختصاصی با خوزپرس با بیان اینکه اصحاب رسانه زبان پویای جامعه هستند از خبرنگاران خواست که با رعایت صداقت و امانت داری به بیان مشکلات و راهکار حل مشکلات بپردازند.

شهردار اندیمشک در خصوص اتهام ۲۷ میلیاردی در شهرداری اندیمشک که توسط عضو شورای شهر اندیمشک در رسانه‌ها بیان شده را کذب و به دور از واقعیت دانست و عنوان کرد: اسناد و مدارک لازم موجود است و از عضو شورای شهر شکایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در شهرداری هیچ تخلفی اتفاق نیفتاده تصریح کرد: ۹۵ درصد از ذهنیت به وجود آمده در باب تخلفات شهرداری خلاف واقع و صحت ندارد از اداره کل بازرسی استان خواستیم که بازرسی از پرونده‌ها را انجام دهند و شخصاً به همراه مسئول بازرسی شهرداری پرونده‌ها را دسته بندی کرده و به همراه قرار دادها تقدیم به اداره کل بازرسی استان نمودیم و اداره کل بازرسی پس از مطالعه تأیید نمود که هیچ گونه تخلفی در شهرداری وجود نداشته.

وی انتقاد سالم را موتور پویش و حرکت دهنده مدیران دانست و افزود: انتقادی که همراه با راهکار و منطبق بر واقعیات باشد را با جان و دل همواره پذیرا بوده و خواهم بود.

پاپی در بخش دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه نشستی که با برخی از مدیران استانی در سال جاری داشتیم بیان نمودیم که اندیمشک به عنوان دروازه ورودی استان، وضعیتی که امروز دارد مناسب نیست و جا دارد که هم مسئولین استانی و نیز شهرستانی دست در دست هم گذاشته و اندیمشک را به عنوان دروازه ورودی استان به جایگاه اصلی برسانیم.

وی در خاتمه بیان کرد: جلساتی با مدیران استانی در سال جاری برگزار شده که در یکی از این نشست‌ها مدیرکل راه و شهرسازی قول مساعد  در جهت بهسازی ورودی شهرستان داده‌اند.