محبت شیخ راد با اسم هنری مینو راد نویسنده، کارگردان و شاعر لُر تبار که پسوند راد را از فامیلی همسرش گرفته است متولد اندیمشک می‌باشد وی ازسال ۷۹ نوشتن شعر و مقاله و مناجات نامه، داستان و فعالیت‌های هنری را شروع کرد اما به طور حرفه‌ای کار خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده.

محبت شیخ راد در گفتگو با خوزپرس در اندیمشک با بیان کرد: فیلم سینمایی چاه نشین به گونه‌ای پیش می‌رود که همزمان با کاراکترها مخاطب نیز در فیلم حضور خودش رو در فیلم احساس می‌کند و پوزیشن کارگردان نیز با کاراکترهایی است که با توجه به موضوع سناریو کشش خاصی برای مخاطب ایجاد شده و مخاطب را به سوال و حدس زدن وادار می‌کند.

هنرمند اندیمشکی با بیان اینکه تمام فیلم به شکل یک معماست و در یک کلمه پایانی جواب معما گفته می‌شود افزود: در طول فیلم کدها و کلیدها به مخاطبین داده می‌شود تا برداشت‌های درستی ازآنچه می‌بینند داشته باشند و لذت کافی را از ابتدا تا انتها از فیلم ببرند. وبرای بیننده به هیچ عنوان خسته کننده نیست و همراه بااینکه از ژانر ترس و وحشت از لوکیشن های داخلی وارد ژانر طنز در لوکیشن های بیرونی می‌شویم اما تم فیلم تغییر نمی‌کند.

کارگردان چاه نشین با اشاره به اینکه انتخاب قهرمان فیلم به عهده بیننده می‌باشد گفت: در این فیلم واقعیت‌ها را به تصویرمی کشیم و لذت و تلخی که در درک و دیدن واقعیت هست باعث می‌شود تا پایان فیلم مخاطبین از دیدن فیلم لذت ببرند.

وی عامل اصلی انتخاب اندیمشک را برای ساخت فیلم چاه نشین را عرق به زادگاه و فرهنگ لُر و ارادت به ارزشهای نیاکان خود دانست و عنوان داشت: می‌خواهم تمام انرژی و دانشم را صرف ساختن فیلم و دغدغه های مردم شهرم کنم و تمام و کمال با مردم شهرم باشم چون من بدون همشهریان و ایل و تبارم و بدون حمایت آنها حتی اگر به جشنواره کن هم راه پیدا کنم هیچم.

هنرمند اندیمشکی تصریح کرد: چاه نشین در مدت ۷۰ دقیقه به تصویر کشیده می‌شود که در حال حاضر، مراحل پیش تولید آن به اتمام رسیده و در اواسط مرداد ماه امسال نیز مراحل نهایی فیلم برداری آن آغاز و در مدت ۳۰ روز به اتمام خواهد رسید.

کارگردان فیلم چاه نشین بیان کرد: در این فیلم، بیش از ۱۵ بازیگر بومی حضور یافته و پیش بینی می‌شود با اتمام مراحل فیلم برداری، شاهد حضور این فیلم سینمایی در جشنواره بین المللی فیلم فجر و پس از آن جشنواره‌های فیلم برون مرزی باشیم.

شیخ راد اظهار کرد: از جمله بازیگران این اثر سینمایی نیز می‌توان به محمد نویدزاده بازیگر فیلم ابدویک روز ساخته روستا (برنده جایزه اولین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر فجر) و صابر ابر به همراه ۲ بازیگر مطرح زن و مرد دیگر سینمای کشور اشاره کرد که به زودی به تیم چاه نشین اضافه خواهند شد.