خوزپرس: آری بعد از سالیان متمادی امروز قلبم روشن شد وقتی دیدم استانداری جوان با همراهانی جوان‌تر از خودش با شهدا بیت کردن شک ندارم که امروز امام شهدا نگاهش به خوزستان و امروز امام شهدا خوشحال بود از این حرکت ارزشی در استان خوزستان امروز جوانان خوزستان آستین همت را بالا زدند و با نماینده ولی فقیه بیعتی دوباره کردن امروز دوباره خوزستان همانندِ سال‌های گذشته به جوانان خود اعتماد کرد یادم می‌آید زمانی که جوان خوزستانی به دستور امام شهدا فرمانده جنگ شد جنگی نابرابر. جنگی که ایران اسلامی در برابر دنیا به‌تنهایی پیروز شد آری آن پیروزی زمانی به‌دست آمد که امام شهدا به جوان خوزستانی (آقا محسن) اعتماد کرد و فرماندهی جنگ را به ایشان سپرد و دنیا دید که این جوان خوزستانی تمام معادلات ابرقدرت‌ها برهم زد.
آری دوباره تاریخ در خوزستان در حال تکرار شدن است جوانی اندیشمند و مخلص از خوزستان سکان امور را در دست گرفت و چقدر زیبا در ورودش به استان جوانان به ایشان لبیک گفتند ای کاش همه می‌دیدند صحنه‌های امروز را وقتی صحنه‌های امروز را دیدم ناخدا گاه به یاد ایام جنگ افتادم که چه پرشور جوانان خوزستان از استان و میهنشان دفاع کردند.
آری اعتماد به جوانان خود عامل جهش می‌باشد و توسعه با اعتماد بر همین جوانان اندیشمند و فرهیخته به وجود خواهد آمد.
آری استان ما نیاز به تحول دارد نه در شعار بلکه در عمل امروز ما باید به جوانان استانمان اعتماد کنیم و چرخ صنعت و فناوری استان را به‌دست این عزیزان بسپاریم.
امروز دوباره کارون برای چندین نسل آینده جوان شد کارون امروز با جوانان خوزستان بیعت کرد کارون به استاندار جوانمان قول داد باهم استان خوزستان را می‌سازیم. مردم استان خوزستان امروز جوان شدند و با جوانان خوزستان و استاندار جوان خوزستان بیعت کردند آری امروز گرمای خوزستان نوید بهاری را می‌داد که آن بهار هم جوان است جوان است.
امروز بزرگ مرد خوزستان حضرت آیت الله جزایری درکنار جوانان جوان شد آری چه زیبا جوان شد.
امروز حضرت آیت الله جزایری از همه اقشار بخصوص جوانان این مرزوبوم خواست که با استاندار جوان خوزستانی دست بیعت بدهند و همه کمک کنند. آری امروز جوانان خوزستان لبیک گفتند به ندای بزرگ مرد خوزستان نماینده ولی فقیه استان خوزستان.

علیرضا قنبری فعال سیاسی اجتماعی در خوزستان