به گزارش خوزپرس به نقل اندیمشک نیوز؛ شنیده ها حکایت از آن دارد که یکی از اعضای کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر که در برخی از جلسات این کمسیون غیبت داشته؛ خزانه دار شورای اسلامی شهر را بر آن می دارد که وفق قانون و مقررات عدم حضور این عضو را در جلسه ثبت نماید؛ که متعاقب آن بابت این غیبت، مبلغ ۳۰هزار تومان از حق جلسات ایشان کسر می گردد.

کسر کردن مبلغ ۳۰ هزار تومان همان و مورد خشم و غضب قرار گرفتن از سوی عضو خاطی (غائب) شورای اسلامی شهر همان! بطوریکه بعد از نثار توهین های فراوان به این عضو محترم شورا (خزانه دار) وی را مورد ضرب و شتم  قرار داده که منجر به آسیب دیدگی وی از ناحیه صورت میشود.

 شنیده شده که خزانه دار شورای اسلامی شهر از فرد مهاجمِ ضارب به دادگاه صالحه ی شهرستان شکایت می نماید. اولین جلسه رسیدگی به اتهام این عضو مجرمِ شورای اسلامی شهر امروز در دادگستری شهرستان برگزار گردید و ظاهراً چهار/۴ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر نیز در این باره (ضرب و شتم ) به عنوان شاهد در شعبه رسیدگی کننده حاضر و شرح وقایع اتفاقیه را در حضور قاضی پرونده بازگو کردند.

لازم بذکر است که در روز درگیری همسر ضارب پس از کسب اطلاع از درگیری به درب شورای اسلامی شهر رفته و خزانه دار شورا را به باد ناسزا قرارمی دهد که با وساطت  سایر اعضای شورای  اسلامی شهر کار که می رفت به جاهای باریک ختم شود؛ پایان پذیرفت.