به گزارش خوزپرس از اندیمشک؛ مهدی زیدوند عضو تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان جهان (لاس وگاس) که به تازگی هم با تیم ملی کشتی فرنگی در جام جهانی به مقام قهرمانی دست یافته است روز گذشته در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:  در چندین سالی که عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران  بوده ام هرگز به علت کمبود امکانات لب به اعتراض باز نکردم.

وی افزود: متاسفانه مسئولین اندیمشک در سال های اخیر نسبت به ورزشکاران بی توجه بوده اند و علی رغم  نا ملا یمت ها و نامهربانی هایی که از سوی مسوولین شهر اندیمشک می دیدم هیچ وقت اعتراض نکردم ولیکن آدمی صبری دارد و درآخر لبریز می شود.

کشتی گیر ملی پوش اندیمشکی عنوان کرد: همیشه با نام اندیمشک و استان خوزستان در خیلی از میادین بزرگ پای نهادم و پرچم داری کردم و توانستم افتخارات زیادی را اول برای شهرم و بعد برای کشورم  به ارمغان آورده و بارها پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر افراشته ام.

دارنده سه طلای جوانان آسیا و برنز جوانان جهان گفت: از فرمانداری اندیمشک یا بی توجهی مسئولین شهری چه بگویم؟ آقای گودرزی حرفی را که به من زدید هرگز فراموش نخواهم کرد که برای اشتغال قهرمان ملی کشورمان هیچ گونه کاری نمی توانیم انجام بدهیم آن هم با آن مثال قشنگی که زدید.

زیدوند بیان کرد: آقای فرماندار شما آمده بودید کاری از پیش ببرید و گرنه برای چه به این پست منصوب شده اید؟

وی گفت : از نماینده محترم اندیمشک جناب دارایی چه بگویم که دو سال قهرمانان ملی این شهر را چرخاند و دست آخر همه ناامید شدیم و سهم ما تنها از شما وعده های بی نتیجه و پوچ بود..

آقای سردار دارایی یادتان هست که چند بار به ما وعده های پوچ داده اید؟

آقای نماینده شما فرصت خواستید که جای پای خود را پیدا کنید؛

جای پای شما پیدا که نشد، گم هم شد!!!

قهرمان ملی پوش اندیمشکی افزود: آقایان شما به عنوان اولین اشخاص و مسوولین شهر وقتی که خودتان باور دارید که توانایی انجام کاری را ندارید پس چگونه قبول مسئولیت کردید؟

زیدوند دارنده مدال نقره و برنز بزرگسالان آسیا افزود: مردمی که همیشه در صحنه حاضرند، مردمی که خون دادند و جان دادند آیا جواب اعتماد مردم این فراموشی وعده ها است؟ چرا که شما باعث شدید که قهرمانان ملی این شهر از اندیمشک زده بشوند و اندیمشک را طرد کنند و برای یک شغل و تامین معاش ساده به بخش های دیگر سرزمینم کوچ کنند.

زیدوند اظهار کرد: این حرف ها فریاد من است  برای مردم اندیمشک و مسئولینی که یک قدم مثبت برای بنده بر نداشتند ولی هر جای این سرزمین باشم به نام اندیمشک و برای مردم شهرم خواهم جنگید.