به گزارش خوزپرس سیدمجید صالحی در دیدار با چند خانواده مددجوی روستای میان پیلان از توابع بخش مرکزی ضمن تاکید بر توانمند سازی خانواده های محروم از نظر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گفت:کمیته امداد برای رفع نیاز محرومان بی بضاعت به همکاری و همراهی همه جانبه خیرین نیکوکار در کنار مسولان نیازمند است تا با مشارکت عمومی و همگانی شاهد کاهش مشکلات آنها باشیم .
وی ضمن دلجویی از خانواده های مذکور ، به بررسی و رفع نیازهای این خانواده ها پرداخت و ضمن مساعدت، بر حمایت و رفع مشکلات مسکن ،درمان و معیشت خانواده های بی بضاعت تاکید کرد.
جهانگیر حیدری پور بخشدار مرکزی گتوند نیز با اشاره به اینکه با اجرای طرح مفتاح الجنه می توان زمینه زندگی بهتر و کاهش مشکلات مددجویان و نیازمندان را فراهم کرد گفت: بخشداری مرکزی گتوند از طریق منابع دهیاران جهت کمک هزینه ساخت مسکن این خانواده ها اقدام خواهد کرد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گتوند نیز با بیان اینکه در قالب طرح مفتاح الجنه خیران و مسوولان از نزدیک با خانواده‎های نیازمند دیدار می کنند بیان کرد: دیدار چهره به چهره مسوولان با خانواده های نیازمند یکی از نتایج مثبت اجرای این طرح می باشد که در حل مشکلات آنان موثر است.
رحمت الله کلانتر رشیدی خاطر نشان کرد: با اجرای طرح مفتاح الجنه و فراهم کردن امکانات اولیه زندگی برای خانواده های نیازمند مشکلات مددجویان و نیازمندان کاهش می یابد.
در این دیدار بسته های حمایتی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گتوند بین خانواده های نیازمند توزیع گردید.
پنج هزار و ۴۱۸ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گتوند قرار دارند.