به گزارش خوزپرس از اندیمشک؛ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی توجه و رشد فرهنگ اسلامی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه بوده که این الگو فرهنگ اسلامی و انقلابی را ما به خارج از مرزهای انقلاب اسلامی رسانده است.

آیت الله محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراندیمشک اظهار داشت: استان خوزستان در عرصه‌های مختلف خود دارای توانمندی‌ها و ظرفیت گسترده است که در صورت توجه مناسب به آن زمینه توسعه و کاهش بیکاری استان به نحوی مطلوب فراهم می‌شود.

وی افزود: در حوزه ریلی استان خوزستان به علت هم جواری با مرزهای بین المللی دارای یک استعداد خاص و منحصر به فرد است که راه اندازی خط دوم راه آهن بندر امام به اهواز و اندیمشک فرصت رشد و پیشرفت خوزستان را در آینده‌ای نزدیک فراهم می‌کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: استان خوزستان در بخش کشاورزی نیز دارای ظرفیت گسترده‌ای است و شهرهای مختلف استان در تولید انواع محصولات کشاورزی پیشتاز هستند.

وی گفت: انتقال آب از سرچشمه‌های استان و بسترهای آبی خوزستان یکی از مشکلات عمده خوزستان در کشت انواع محصولات کشاورزی بود که این روند نا مناسب با توجه به نیاز آبی استان اصلاح شد.

آیت الله حیدری بیان کرد: یکی از دست آوردهای بزرگ انقلاب اسلامی توجه و رشد فرهنگ اسلامی و سیره اهل بیت (ع) در جامعه بوده که این الگو فرهنگ اسلامی و انقلابی را ما به خارج از مرزهای انقلاب اسلامی رسانده است.

وی افزود: امروز در دورترین کشورهای آفریقایی نیز مردم با آرمان‌های و الگوی انقلاب اسلامی احساس نزدیکی می‌کنند که این یک هدیه بزرگ الهی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: تا پیش از انقلاب اسلامی در کشور نیجریه کمترین مسلمان زندگی می‌کرد اما امروز به برکت فرهنگ بیداری و مقاومت اسلامی بیش از ۵ میلیون مسلمان در این کشور زندگی می‌کنند که این مقوله گواه شنیدن صدای انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر و در مرزهای بین المللی است.

وی گفت: مردم ایران اسلامی در هفتم اسفند ماه امسال و با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات تجدید عهد و بیعتی با ارزش‌های اسلام و انقلاب خواهند داشت و با آرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید عهد و پیمان خواهند کرد.

آیت الله حیدری بیان کرد: مجلس خبرگان رهبری دارای ظرفیت فراوان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی است که در صورت توجه به این بستر می‌توان بسیاری از مشکلات استان را حل و شاهد رونق و توسعه زندگی و اقتصاد خوزستان خواهیم بود.