به گزارش خوزپرس از اندیمشک حمیدرضا گودرزی روز چهارشنبه در شورای اداری اندیمشک در فرمانداری افزود:ایجاد بستر لازم برای برگزاری انتخابات وظیفه همه ادارات و مجریان انتخابات است .
وی بیان کرد:همچنین نامزدهای انتخابات با توجه به آغاز زمان رسمی تبلیغات باید با حفظ قانونمنداری و اخلاق محوری در مسیر برگزاری انتخابات سالم کوشا باشند.
گودرزی گفت:تمام ادارات طبق قانون موظف اند امکانات لازم را برای برگزاری انتخابات در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.
وی تاکید کرد:تنها موضوعی که می تواند در شهرستان تنش ایجاد کند حضور مدیر در محیط های تبلیغاتی است لذا به شدت با مدیران متخلف در این خصوص برخورد خواهد شد.
وی از مدیران خواست با درک شرایط حساس کنونی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات تلاش کنند.
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک هم گفت:طبق قانون ورود مدیران و ادارات به فعالیت های تبلیغاتی انتخابات ممنوع بوده و در این خصوص برخی تخلف های اداری تعدادی از مدیران در دست پیگیری است.
صادق جعفری چگنی افزود:تبلیغ کارمندان در ساعت اداری و استفاده از تجهیزات اداری و سازمان ها و نهادهایی که بودجه عمومی به هر مقدار استفاده می کنند له یا علیه نامزدهای انتخاباتی ممنوع است و جرم تلقی می شود.
وی بیان کرد:برخی مدیران که اقدامات تبلیغاتی داشته اند مراحل تشکیل پرونده برای آنان انجام شده است و در صورت تداوم ،اقدام نهایی در این خصوص، معرف متخلفین به شعب تخلفات انتخاباتی است.
حجت الاسلام ولی الله مهدوی امام جمعه موقت اندیمشک هم گفت: برگزاری یک انتخابات خوب موجب تقویت نظام است و همه باید برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات سهیم باشند.
هرمز بهاروند رییس ستاد انتخابات اندیمشک در این جلسه گزارشی از برنامه های مجریان انتخابات ارائه داد.
به گزارش ایرنا سه شنبه شب نیز در نشست مشترک هیات هایاجرایی،نظارت و شورای تامین اندیمشک با داوطلبان نمایندگی مجلس نکات قانونی به آنان تذکر داده شد.
۱۴۱ شعبه اخذ رای برای انتخابات ۷ اسفند در اندیمشک مهیا شده است.