صادق حقیقی پور در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس از اهواز، اظهار کرد: مخزن ذخیره ۸ هزار مترمکعبی آب و تأسیسات ایستگاه پمپاژ و سیستم گندزدایی آب شهری رامشیر وارد مدار بهره‌برداری شد.

وی افزود: در این پروژه یک ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۱۴ هزار مترمکعب در شبانه‌روز، سیستم گندزدایی ۲۵۰ لیتر بر ثانیه و توان پمپ‌های سانتریفیوژ معادل ۷۵ کیلووات با اعتباری بالغ‌بر ۱۲۰ میلیارد ریال احداث و بهره‌برداری شد.

 مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به اهداف این پروژه بیان کرد: افزایش میزان ذخیره آب شرب به میزان ۸ هزار مترمکعب و همچنین پایدارسازی شبکه توزیع آب شرب شهرستان رامشیر را از اهداف این پروژه عنوان کرد.

 رئیس هیئت‌مدیره آبفا خوزستان با اشاره به زمان اجرایی پروژه گفت: عملیات اجرایی این پروژه توسط سازمان آب و برق خوزستان از سال ۹۲ آغازشده بود که در سال ۹۶ به پایان رسید تا امسال ما بتوانیم خدمات مطلوبی به مردم این شهر ارائه کنیم.

مدیرعامل آبفا خوزستان به مجهز بودن سیستم‌های کنترل و هدایت این پروژه اشاره کرد و گفت: این تأسیسات مجهز به مدرن‌ترین امکانات و سیستم‌های کنترل و هدایت و بهره‌برداری است و با راه‌اندازی آن شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت ذخیره، آبگیری و پایداری هرچه بیشتر آب این شهر خصوصاً در تابستان خواهیم بود.