به گزارش خوزپرس از اهواز؛ همایون یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان در خصوص آخرین پیگیری‌های موسسه آرمان اظهار کرد: روز گذشته تماس‌هایی با مسئولان بانک مرکزی و مؤسسه ملل داشتم و امروز هم جلسه‌ای با مدیرعامل مؤسسه ملل در این خصوص خواهم داشت تا مساله موسسه آرمان را پیگیری کنم.

وی افزود: روز گذشته همچنین جلسه‌ای با نمایندگان سپرده‌گذاران آرمان در تهران داشتم تا آخرین مشکلات آن‌ها را بررسی و تدابیر لازم در کمال آرامش اتخاذ شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که آخرین پرداختی‌های مؤسسه آرمان در حال انجام است، تصریح کرد: در خصوص ادامه و تکمیل پرداخت‌ها به سپرده‌گذاران این مؤسسه نیز پیگیری‌های لازم را تا حصول نتیجه انجام می‌دهیم.

یوسفی عنوان کرد: از روز اول به دنبال حل مساله مردم در خصوص موسسه آرمان بودم و تا آخرین لحظه هم برای پیگیری این موضوع کنار مردم خواهم بود تا شاهد حل مشکلات و پرداخت همه سپرده‌ها به مردم باشیم.

وی بیان کرد: همه باید در آرامش و در چارچوب قوانین و مقررات از مسیرهای قانونی پیگیر مشکلات باشند تا پس از حل مشکلات، سپرده‌های مردم به آن‌ها پرداخت شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیگیر این مساله هستیم تا مابقی سپرده سپرده‌گذاران حتی المقدور همراه با سود مربوطه پرداخت شود.