صادق حقیقی پور مدیر عامل آبفا خوزستان در گفت و گو با خوزپرس درباره طرح احداث خط انتقال آب شرب به ۴ روستای شهرستان لالی که امروز، ۲۱ بهمن ماه آغاز شد، اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه خط انتقال آب شرب به چهار روستای شهرستان لالی شامل ططر آباد، گوراب سرخ، جمال آباد و بنه سرخ، توسط شرکت آب و فاضلاب خوزستان از امروز وارد فاز اجرایی شده است .

وی افزود: این پروژه به طول ۹ کیلومتر و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال آغاز شده است .

مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات اوراق خزانه اسلامی تامین می شود و مدت زمان اجرایی این پروژه ۸ ماه است .

حقیقی پور با اشاره به بومی بودن مشاوران این پروژه تصریح کرد: اولویت شرکت آبفا خوزستان در انتخاب پیمانکاران و اجرای پروژه های عمرانی، پیمانکاران و مشاوران بومی خوزستان است .

وی به اهداف این پروژه اشاره و خاطرنشان کرد: خط انتقال قدیمی این پروژه به دلیل روکار بودن و گرم شدن بیش از حد آب آشامیدنی اهالی محل در فصل های گرم باعث شد تا عملیات اجرایی خط جدید برای ۵ هزار شهروند و بیش از ١٠٠٠ اشتراک به مناسبت دهه مبارک فجر در چهار روستای شهرستان لالی آغاز شود .

مدیر عامل آبفا خوزستان افزود: بهبود کمیت و کیفیت آب در دستور کار شرکت آبفا خوزستان است به همین منظور فرسودگی و نشت آب در خط لوله، باعث شد تا عملیات اجرایی این پروژه در شهرستان لالی آغاز شود .

انتهای پیام