به گزارش خوزپرس از اهواز، تعدادی از اهالی شهر ترکالکی یکشنبه شب به دلیل اختلاف خانوادگی با هم درگیر شدند. در این درگیری عده ای با استفاده از تفنگ شکاری اقدام به تیراندازی کردند.
یوسف بهداروندی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند صبح دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تعداد مصدومان این درگیری را ۹ نفر اعلام کرد و گفت:۶ نفر از مصدومان این درگیری به وسیله آمبولانس فوریت های پزشکی گتوند از محل درگیری به بیمارستان کارون گتوند منتقل شدند.
وی افزود: سه نفر از مصدومان نیز برای درمان به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال یافتند.
این درگیری ساعت ۲۲ یکشنبه شب در شهر ترکالکی آغاز شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گتوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:در پی این درگیری ماموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند و در ساعت اولیه ۱۲ نفر از عوامل درگیری را دستگیر کردند.
سرهنگ عسکر شهنیان پور با بیان اینکه دقایقی پس از درگیری نیروهای انتظامی با عاملان درگیری با قاطعیت برخورد کردند و امنیت و آرامش دقایقی پس از درگیری در محل درگیری برقرار شد، افزود: سلاح های به کار رفته و مقادیر فشنگ شکاری در درگیری کشف و ضبط شد.
وی هشدار داد:با افرادی که بخواهند امنیت و نظم را برای مردم بر هم بزنند برخورد خواهد شد.
به گزارش ایرنا با تلاش نیروهای انتظامی و پیگیری اعضای شورای تامین شهرستان گتوند این درگیری خاتمه یافت.
یکی از مصدومان این درگیری نوجوانی ۱۴ ساله می باشد که بر اثر اصابت تیر ساچمه ای تفنگ شکاری از ناحیه سینه تا شکم آسیب جدی دیده که برای درمان به بیمارستان دزفول اعزام شده است.
علت این درگیری اختلاف خانوادگی اعلام شده است.