اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان به مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی چندین رویداد ورزشی و فرهنگی را برگزار می‌کند.

به گزارش خوزپرس و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی ورزشی گرامی‌داشت سی‌و‌نهمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهارکرد: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با همکاری هیات‌های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و سازمانهای مردم نهاد جوانان، چندین برنامه را برای بخش‌های ورزشی، جوانان و فرهنگی پیش‌بینی کرده است.

وی گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های ورزشی که قرار است برگزار شود، می‌توان به مسابقات بین‌المللی کاراته بانوان، شطرنج، کشتی فرنگی و جودو و همچنین مسابقات کشوری دوگانه بانوان، بدمینتون پیشکسوتان، ووشو، وزنه‌برداری، فوتبال قطع عضو جانبازان و معلولان، هفت‌سنگ بانوان، مینی‌بسکتبال، بولینگ و بیلیارد نوجوانان، کاراته بانوان، اسکیت فری استایل، اسکیت‌برد و اگرسیو و کونگ‌فو رینگی اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: همایش پیاده‌روی خانوادگی، جشنواره بازی‌های بومی و محلی، مسابقات فوتبال روستایی در قالب جام روستایی و جشنواره فرهنگی ورزشی گل نرگس شهرستان بهبهان نیز در این ایام به میزبانی شهرستان‌های استان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین برگزاری مسابقات استانی ورزش‌های همگانی و کوهپیمایی خانوادگی از جمله برنامه‌های تعیین شده برای این ایام محسوب می‌شوند.

حیدری غبارروبی مزار مطهر شهدا را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل به مناسبت ایام دهه فجر برشمرد.

وی در ادامه به حضور پیشکسوتان، ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، داوران، هیات های ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد جوانان و مدیران ورزشی در راهپیمایی ایام‌الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: جامعه ورزش و جوانان استان بی شک مانند همیشه در کنار سایر اقشار مردم حضوری گسترده و منسجم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه خواهد داشت.