به گزارش خوزپرس از اهواز، در روزهای گذشته خبری از اختلاس میلیاردی در دانشگاه آزاد شوشتر نقل زبان‌ها می‌شود اما هیچ کس برای شفاف سازی این موضوع اطلاعاتی را درج نمی‌کند.

این رسانه خبر اختلاس را طبق آخرین شنیده‌های خود در کانال رسمی خوزپرسمنتشر کرد و منتظر پاسخگویی مسئولان این دانشگاه شد که متاسفانه  سکوت مسئولان دانشگاه آزاد شوشتر را به همراه شده است.

لازم به ذکر است این خبر برای بار دوم در کانال خوزپرس خطاب به مسئولان شوشتر درج شد که متاسفانه باز هم سکوت مطلق درباره انتشار این خبر حاکم شده است.

درروزهای گذشته یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در اهواز خبر از اختلاس میلیاردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر را تأیید کرده کرد که طبق آخرین شنیده‌ها این مبلغ بیش از ۳ میلیارد تومان است.

چه کسی باید پاسخگوی این اختلاس میلیاردی در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر باشد؟؟ چرا شفاف به مردم و پرسنل این دانشگاه اعلام نمی‌شود این اختلاس صحت دارد یا خیر؟؟

به گزارش خوزپرس از اهواز، دانشگاه آزاد شوشتر که هم اکنون جزو دانشگاه‌هایزیان ده خوزستان است و هیچ آماری از عملکرد مدیریت کنونی در هیچ رسانه‌ایدرج نشده است، جای سئول دارد چرا در سکوت مطلق دانشگاه آزاد شوشتر که با سابقه ۲۰هزار دانشجویی در گذشته، حال مدیریت فعلی با بیش از ۷ هزار دانشجو به کدام سوء می‌رود؟ که بزودی اخباری از اقدامات مدیریت فعلی دانشگاه آزاد شوشتر منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است این خبر توسط این رسانه به صورت ویژه پیگیری خواهد شد و صحت وسقم این خبر اطلاع رسانی خواهد شد؟؟؟