علی بازگیر در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس در اندیمشک، اظهار کرد: مهلت دریافت آثار در بیست‌وسومین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ در اندیمشک پایان یافته و ۶ داور در حال بازبینی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک هستند.

وی افزود: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار ۱۵۵ اثر از ۲۴ استان کشور به دبیرخانه بیست‌وسومین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ ارسال شده که در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و تئاتر خیابانی مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

دبیر تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک اضافه کرد: بازبینی آثار نمایشی در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و خیابانی توسط ۶ داور انجام می‌شود و نتیجه بازبینی تا اول آبان ماه به سمع و نظر همگان خواهد رسید.

بازگیر گفت: بیست و سومین جشنواره ملی لاله‌های سرخ با موضوع ترویج فرهنگ و معارف دینی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و بخش ویژه‌ای نیز با اولویت گرامی داشت حماسه مقاومت مردم اندیمشک در بمباران ۴ آذر سال ۱۳۶۵ برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک با اشاره به استقبال هنرمندان از ۲۴ استان کشور تصریح کرد: تعداد آثار نمایشی رسیده به دبیرخانه جشنواره نسبت به دوره گذشته افزایش داشته که این امر نویدبخش استقبال از جشنواره لاله‌های سرخ اندیمشک است.

وی با بیان این که این دوره جشنواره در ۲ بخش صحنه‌ای و خیابانی به‌صورت رقابتی برگزار خواهد شد، تصریح کرد:  از مجموع آثار رسیده ۱۱۰ اثر در بخش صحنه‌ای و تعداد ۴۵ اثر در بخش خیابانی به دبیرخانه جشنواره لاله‌های سرخ رسیده است.

بازگیر در پایان عنوان کرد: با موافقت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اثر برگزیده بخش خیابانی جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ به جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی خواهد شد.

بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ از ۶ تا ۱۰ آذر ۹۶ در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.