به گزارش خوزپرس از اهواز؛ صادق حقیقی‌پور در دیدار با سرمایه‌گذاران خارجی اظهار داشت: تمام تلاش شبانه روزی آبفا خوزستان برای ارائه خدمات مطلوب به مردم است و ما هم از تمام ظرفیت این شرکت برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم خوزستان استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به تاکید اردکانیان وزیر نیرو استفاده از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم گفت: ما از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای پروژه‌های آب و فاضلاب حمایت می‌کنیم.

مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به حضور سرمایه گذاران خارجی در شرکت آبفا خوزستان بیان کرد: در جلسه با سرمایه گذارن خارجی مواردی که شامل کاهش هدر رفت آب، توسعه شبکه، ارتقاء کیفی، تکمیل شبکه‌های فاضلاب و تامین پایدار آب مورد نیاز صنعت و صنایع در حال گسترش مورد بررسی قرار گرفته شد.

وی عنوان کرد: ما بر این باوریم که علاوه بر حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی می‌توان با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری داخلی پروژه‌های  آب‌وفاضلاب را با صرفه اقتصادی انجام داد.

حقیقی‌پور گفت: اصلاح شبکه‌های تصفیه خانه‌ها، بازسازی و تامین آب شرب سالم از دیگر قراردادهای شرکت آبفا خوزستان با سرمایه گذاران خارجی است.

وی به سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون یورویی در آبادان اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون یورویی برای طرح‌های آب و فاضلاب آبادان و خرمشهر در دستور کار است که در صورت توافق با سرمایه‌گذار این پروژه‌ها آغاز به کار می‌کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان عنوان کرد: امیدواریم با حمایت دولت تدبیر و امید و نگاه ویژه وزیر نیرو و حضور فعال سرمایه‌گذاران، سطح کمی و کیفی خدمات به مردم خوزستان ویژه شهرهای آبادان و خرمشهر ارتقاء یابد.

انتهای پیام/