داوود بحیرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس در اندیمشک با بیان اینکه برای خدمت‌رسانی به عموم شهروندان ۱۰ پارک محله‌ای در شهر اندیمشک بهسازی می‌شود اظهار کرد: روشنایی میدان‌ها و انجام روکش آسفالت در محدوده کوی رسالت توجه به پارک‌ها با توجه به وضعیت آب‌وهوایی مناسب در ماه‌های آتی و برای ایجاد مراکز تفریح شهروندان و ارائه خدمت با کیفیت و ساماندهی فضاهای سبز شهری در اندیمشک آغاز شده است.

وی از پرداخت سه حقوق در دوره ۸۳ روزه شورای شهر پنجم در اندیمشک خبر داد و افزود: تا زمانی که من به‌عنوان شهردار مسؤولیت را در شهرداری اندیمشک به عهده‌دارم به هیچ وجه اجازه به تعویق افتادن حقوق پرسنل را نخواهم داد و در صورت امکان اقدام به پرداخت حقوق معوقه کارکنان مبادرت خواهیم کرد.
شهردار اندیمشک خدمات شهری از قبیل فضای سبز، ایمنی و عمرانی را وظایف اولیه شهرداری‌ها خواند و تصریح کرد: دیگر اجازه نخواهیم داد حقوق معوقه در شهرداری ایجاد شود و لازمه پرداخت معوقات و رونق خدمات در شهرداری مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض  است.

وی اولویت سیستم ستادی شهرداری اندیمشک را پرداخت مطالبات تا حد بضاعت شهرداری دانست و گفت: حجم بدهی شهرداری اندیمشک متأسفانه سنگین بوده و امکان پرداخت معوقات در یک زمان کوتاه ممکن نبوده و امکان پرداخت بدهی‌ها وجود ندارد.

بحیرایی اظهار کرد: بودجه شهرداری از یک بخش عمرانی و بخش جاری تشکیل‌شده و سعی ما بر این است که با توجه به حجم فضای سبز کیفیت رسیدگی به فضای سبز و پارک‌ها پایین بوده که با برنامه‌ریزی انجام‌شده برای نگه‌داری اقدامات لازم در حال بررسی و طراحی اقدامات لازم هستیم.
وی افزود: یکی از مباحث مهم در بحث خدمات کمبود ماشین‌آلات مکانیزه، آموزش شهروندان است و در این راستا برنامه‌ریزی گسترده انجام‌شده و برای کسب مجوزات لازم برای خرید از شورای شهر پنجم نیازهای شهرداری اندیمشک تدوین و به شورای شهر پنجم ارائه‌شده است.
شهردار اندیمشک لکه‌گیری آسفالت ناشی از ترانشه خدمات دستگاه‌های اجرایی در شهر را به عهده هر شرکت خدمات‌رسانی بیان و تصریح کرد: این امر طبق توافقی که بوده توسط شهرداری انجام‌شده اما مسؤولیت لکه‌گیری ترانشه با دستگاه‌های خدمت رسان در تمام شهرها در کشور محسوب می‌شود.
وی بدهی و حقوق معوقه کارکنان شهرداری اندیمشک را ۱۳ ماه اعلام و گفت: که در صورت دریافت عوارض و تلاش جهادی در مجموعه شهرداری اندیمشک و وصول عوارض سالیانه شهرداری می‌تواند تا حدی توان پرداخت حق‌وحقوق پرسنل شهرداری پرداخت و در رابطه با توسعه خدمات گام‌های مهم برداشته شود.
بحیرایی با بیان اینکه ساخت‌وساز در شهرستان اندیمشک در حالت سکون بوده افزود: درآمد شهرداری روی عوارض ساخت‌وساز و بدهی‌هایی که به شهرداری وجود دارد عمدتاً تأمین می‌شود که باید با دعوت از بدهکاران و وصول طلب شهرداری در زمینه درآمدزایی گام برداریم.