دکتر فرهاد ابول نژادیان در گفت و گوبا خبرنگار خوزپرس در اهواز اظهار کرد: شوشتر در بخش درمان در سال های گذشته با جهش قابل قبولی در امکانات و فضاهای آموزشی و بهداشتی مواجه شده است، راه اندازی اسکن هسته ای نیز از آن دسته خدمات است.

وی عنوان کرد: اسکن هسته ای مجهزترین نوع تصویری برداری است که در امور تشخیصی و درمانی بسیار به متخصصان کمک خواهد کرد، این مهم می تواند در بخش درمان شهرستان شوشتر تحولی بنیادین ایجاد کند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر با تاکید بر اینکه راه اندازی این بخش در شوشتر بسیار ضروری بود، عنوان کرد: می کوشیم تاحد توان از مراجعه به سایر شهرها جلوگیری کنیم، باید با ارائه خدمات بسیار خوب، سریع و با کیفیت به مردم در راستای عدم تردد در جاده ها به منظور دریافت خدمات درمانی جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه شوشتر با داشتن این بخش تقریبا چرخه تجهیزاتش در بخش تشخیص و درمان تکمیل می شود، عنوان کرد: سرعت بسیار زیاد در تامین تجهیزات پزشکی شهرستان شوشتر باعث می شود تا در ارتقای سطح خدمات در این شهرستان نیز رضایتمندی خوبی را شاهد باشیم که بی شک در راستای ارتقای این رضایتمندی در تلاش هستیم.

وی تاکید کرد: مجوزهای مورد نیاز برای راه اندازی این بخش در شهرستان شوشتر اخذ شده است و بزودی شاهد طراحی ساختمان این بخش خواهیم بود.

ابول نژادیان عنوان کرد: طراحی ساختمان اسکن هسته ای در سطح شهرستان شوشتر آغاز می شود و برای این مهم در بیمارستان الهادی شوشتر فضایی در نظر گرفته ایم که ساخت و ساز در این فضا آغاز شود.