کبری شاه منصوری در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در شوشتر اظهار کرد: در بیمارستان الهادی شوشتر بخش شماره ۲ مراقبت های نوزادان در حال ساخت است و بزودی شاهد بهره برداری این بخش خواهیم بود.

وی با اشاره به ظرفیت بخش شماره یک این بیمارستان افزود: در بخش شماره یک مراقبت های ویژه نوزادان شهرستان شوشتر ظرفیت موجود هفت تخت است.

رئیس بیمارستان الهادی شوشتر با اشاره به ظرافیت بخش مراقبت های ویژه نوزادان بیان کرد: این بخش جدید با ظرفیت هفت تخت دیگر ظرفیت تخت مراقبت های ویژه شوشتر را ۲ برابر می کند.

شاه منصوری با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر در بخش نوزادان بسیار مجهز است، عنوان کرد: شهرستان شوشتر در بخش نوزادان با داشتن نیروی فوق تخصص می تواند خدمات بسیار مناسبی را به بیماران ارائه کند و در تلاش هستیم تا ظرفیت موجود را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر در بخش نوزادان محل مراجعه سایر شهرهای استان است، افزود: در استان خوزستان با اخذ پذیرش به شوشتر بیمار ارسال می کنند، این نشان از تجهیزات بسیار مناسب و بخش مراقبت های ویژه بسیار پیشرفته ای است که در دانشکده علوم پزشکی شوشتر مهیا شده است.

رئیس بیمارستان الهادی شوشتر افزود: در حال حاضر از شهرهای ماهشهر، لالی، اندیکا، مسجدسلیمان، گتوند، شوش و… برای بستری بیمار در بخش مراقبت های ویژه نوزادان پذیرش می گیرند و بیمار به این شهرستان منتقل می شود.

شاه منصوری تاکید کرد: با راه اندازی بخش شماره ۲ مراقبت های نوزادان شاهد ارتقای خدمات رسانی به بیماران استان خوزستان خواهیم بود.

انتهای پیام/