به گزارش خوزپرس از اندیمشک، علی‌رضا بنیادی در گفت‌وگو با خبرنگاران در سالن جلسات اداره آبفای اندیمشک با بیان اینکه بزرگ‌ترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی است اظهار کرد: عملکرد اداره آب و فاضلاب اندیمشک حاصل دانش و تلاش نیروی انسانی مجرب و متعهد اداره آب و فاضلاب اندیمشک است.

وی با انتقاد از مشکلات مالی به وجود آمده در اداره آب و فاضلاب اندیمشک افزود: در جهت توسعه خدمات در کنار تجهیزات و اعتبارات نکته مهم حفظ روحیه نیروی انسانی است که به دلیل کم‌توجهی به این حوزه مشکلاتی برای اداره آبفا شهری در امر خدمترسانی به شهروندان ایجاد شده بود.

رئیس اداره آبفای اندیمشک مشکلات اداره آبفا را دغدغه مهم مسؤولین شهری در اندیمشک خواند و تصریح کرد: در زمینه پرداخت حقوق، تأمین اعتبارات، انجام خدمات، تأمین دفترچه بیمه کارکنان و انجام ابتدایی‌ترین خدمات از جمله رفع شکستگی‌ها در خط توزیع و انتقال آب اداره آبفا با مشکلات اساسی در روزهای آغازین حضور به عنوان خدمتگزار مواجح بود که با پیگیری فرماندار و نماینده شهرستان و نیز برنامه‌ریزی انجام شده موانع بسیاری رفع شد.

وی یکی از چالش‌ها را وجود شکستگی‌های گسترده در محدوده خیابان انقلاب دانست و افزود: وجود شکستگی‌ها در بحث تردد  مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده بود که با برنامه‌ریزی و تأمین اعتبار و نیز وصول بخشی از مطالبات گذشته و با حمایت‌های آبفای استان خوزستان توانستیم مشکل شکستگی در انشعابات و نیز پرداخت بخش عمده از حقوق معوقه همکاران تأمین و در ارائه خدمت و رفع شکستگی در شبکه انتقال و توزیع آب در ۶ ماهه نخست سال جاری گام‌هایی مهم برداشته شود.

بنیادی گفت: در جهت رفع مشکل کم‌آبی، افت فشار و بی‌آبی در شهرستان جلسات متعددی در دفتر نماینده مردم اندیمشک و دفتر فرماندار برگزار و با پیگیری وسیع تا سطح وزارت توسط نماینده مردم اندیمشک جذب اعتبارات در این حوزه امکان‌پذیر شد.

وی  در ادامه کار فرهنگی را مهم‌ترین عامل در استفاده بهینه از منابع آب معرفی و اظهار کرد: ۵۰۰ مشترک غیر مجاز آب در اندیمشک شناسایی و پس از سیر مراحل کاری نصب کنتور برای ۵۰۰ مشترک انجام شد و در زمینه مدیریت مصرف آب یک گام مهم دیگر در اداره آبفا اندیمشک برداشته شد.

بنیادی گفت: در سلسله اقدامات در جهت خدمت‌رسانی و تأمین آب شرب مورد نیاز شهروندان در اندیمشک مجوز حفر ۳ حلقه چاه در جهت رفع مشکل افت فشار و تأمین آب شرب شهرستان اندیمشک با پیگیری نماینده مردم اندیمشک اخذ و به‌زودی در اندیمشک کار عملیات حفر ۳ حلقه چاه آب شرب انجام می‌شود.