به گزارش خوزپرس از اهواز، غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: در حال پیگیری مساله موسسه آرمان و پرداخت سپرده‌های مردم هستم و در این زمینه امروز نیز جلسه‌ای با دکتر سیف برگزار خواهم کرد تا مشکل سپرده‌گذاران آرمان هرچه سریعتر حل شود.

وی افزود: موسسه آرمان به از سوی بانک مرکزی به موسسه ملل واگذار شده است و ملل نیز باید بتواند سرمایه‌های آرمان را بفروشد تا از محل فروش این سرمایه‌ها، سپرده‌های مردم را به آن‌ها پرداخت کند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: موسسه ملل می‌خواهد تا سقف سه میلیون تومان، شروع به پرداخت سپرده‌های مردم کند تا به تدریج مشکلات کمتر شود و این سقف به احتمال فراوان متناسب با فروش دارایی‌های موسسه آرمان بوده است.

شریعتی ادامه داد: در جریان جزییات انتخاب سقف سه میلیون تومانی برای پرداخت سپرده‌های مردم نیستم اما امروز در جلسه‌ای که با دکتر سیف، برگزار خواهم کرد مساله را پیگیری می‌کنیم تا در صورت ممکن این سقف را افزایش دهیم.

وی اظهار کرد: سرمایه موسسه آرمان باید به تدریج فروش رود تا موسسه ملل بتواند سپرده‌های مردم را به آن‌ها پرداخت کند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: در طول این مدت نیز جلساتی را با رییس بانک مرکزی پیرامون مساله موسسه آرمان برگزار کردم که باعث شد فشارهایی از سوی بانک مرکزی به موسسه ملل وارد شود تا هرچه سریعتر سپرده‌های مردم به آن‌ها پرداخت شود.

انتهای پیام/