به گزارش خوزپرس از اهواز، علی عسگر ظاهری عبده وند نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا ، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در  نشست بررسی مشکلات بخش رغیوه شهرستان هفتکل که با حضور استاندار خوزستان برگزار شد گفت: از استاندار جوان ، پای کار ، صادق ، تلاشگر خوزستان بدلیل حضور مستمر در مناطق محروم  و اهتمام او نسبت به رفع مشکلات و معضلات در شهرها و بخش های مختلف استان خوزستان تقدیر و تشکر می کنم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: احساس تعهد و دلسوزی استاندار خوزستان و تلاش های شبانه روزی او برای رسیدن استان به شاخص های توسعه بر هیچکس پوشیده نیست. بازدیدهای مکرر و مداوم او از جای جای استان از درون پاک و صادق او برای رفع مشکلات مردم استان حکایت دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: سفرهای پرتعداد و کم نظیر دکتر شریعتی به شهرهای مختلف استان بیانگر این مهم است که استاندار خوزستان از تمامی لحظات و دقایق و ساعت ها برای بهبود شرایط زندگی مردم و رشد و توسعه متوزان استان استفاده می کند.

نماینده مردم مسجدسلیمان ، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی از ابقای دکتر شریعتی در مسئولیت استانداری خوزستان از سوی دولت دوازدهم خبر داد و گفت: مجمع نمایندگان خوزستان از تصمیم هیات دولت در ابقای استاندار خوزستان به طور قاطع حمایت می کند.

ظاهری افزود: اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی از عملکرد ۱۵ ماهه دکتر شریعتی رضایت دارند و معتقدند در شرایط فعلی استان نیاز به آرامش و ثبات مدیریتی دارد.

وی ادامه داد: نباید انتظار داشت مشکلات چندین ساله هفتکل و بخش رغیوه یک شبه مرتفع شود. مطمئن هستم با درایت و پشتکار استاندار خوزستان و عزم و اراده نماینده عالی دولت و دیگر مسئولان استان خوزستان می توان بر مشکلات فائق آمد.

نماینده مردم مسجدسلیمان ، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اداره کل منابع طبیعی استان خوزستان به دلیل جلوگیری از اجرای پروژه انتقال آب شرب و کشاورزی به شهرستان هفتکل و بخش رغیوه بدلیل آنچه این اداره کل خسارت به پوشش گیاهی منطقه خوانده است گفت: وضعیت خوزستان با دیگر استان های دیگر متفاوت است. مسئولان باید نسبت به مشکلات زیرساختی وخدماتی استان ، نگاه ویژه ای داشته باشند.

ظاهری عبده وند تاکید کرد: باید نفع و خیر جمعی مردم استان را در نظر گرفت. نباید با دلایل و بهانه های مختلف مانع خدمت رسانی به مردم کم توقع و شریف استان شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از استاندار خوزستان خواست که پروژه انتقال آب شرب و کشاروی به بخش رغیوه و هفتکل از سر گرفته شود. مردم نباید قربانی اختلافات دستگاه های اجرایی شوند.

نماینده مردم مسجدسلیمان ، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تشکر از حضور بی سابقه استاندار خوزستان در بخش رغیوه خواستار الحاق نفت سفید به شهرستان هفتکل شد.