امام جمعه شهرستان شوشتر گفت: خدمات ارائه شده به مردم این شهرستان قانع کننده نیست و باید بیش از این برای مردم متدین شهرستان شوشتر کار شود.

حجت الاسلام شکرالله سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار خوزپرس در خصوص اقدامات انجام شده و پروژه های موجود در شهرستان شوشتر اظهار نارضایتی کرد و ضمن بیان اینکه خدمات ارائه شده با انتظارات ما فاصله دارد، گفت: در یک مقایسه بین کارهای انجام شده و پیشرفت ها در شوشتر می توان فهمید که اعداد و ارقام شهرستان شوشتر نسبت به شهرهای دیگر و کل استان خوزستان نسبت به استانهای دیگر قانع کننده نیست. انتظارات خیلی بیشتر از اینها است.

وی با بیان اینکه آمار ارائه شده پروژه‌های افتتاح شده در استان‌های دیگر میلیاردی است، افزود: از این خبرها کمتر ولی در استان خوزستان، به خصوص شهرستان شوشتر داریم.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: امیدواریم توجه به استان خوزستان و پس از آن به شهرستان شوشتر در آینده و در دولت دوازدهم بیشتر شود.

امام جمعه شوشتر در ادامه بااشاره به وجود مشکلات عدیده در شهرستان شوشتر، گفت: این شهرستان در حوزه های مختلف مشکلاتی دارد از جمله مشکلات موجود آسفالت روستایی، گازرسانی به بعضی از روستاها و به خصوص نوسازی مدارس که وضعیت اسف بار از نظر بهداشتی دارند و حتی برخی مدارس فاقد سرویس بهداشتی هستند، همچنین کمبود ۸۰۰ نیروی آموزش و پرورش طبق آماری که اعلام شد، بافت فرسوده شهری که البته باید میراث فرهنگی کارهای مفیدی با هماهنگی شهرداری انجام دهند، نیاز جدی در بخش فرهنگی از جمله کتابخانه، فضای ورزشی، مراکز دینی است.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: با گذشت ۳۸ سال از انقلاب، این شهر یکی از شهرهای متدین و جزو اولین ها در شروع نماز جمعه است اما فاقد مصلای نماز جمعه است و این هم یکی دیگر از مشکلاتی است که در این شهر وجود دارد.

وی عنوان کرد: در عین حال که کارهای زیادی انجام شده و گام‌های بزرگ برداشته شده اما تا نقطه مطلوب و مقبول هنوز راه زیادی است که با حمایت استاندار خوزستان و جدیت مسئولان شاهد خدمات بیشتری برای مردم شوشتر باشیم.