فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری چهار سارق و سوداگر مرگ و کشف بیش از ۷ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوزپرس و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان، سرهنگ محمد صفری با بیان این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان و مواد فروشان و در راستای اجرای رسالت پلیس که همان تامین نظم و امنیت می باشد، طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در اهواز توسط پلیس انتظامی این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، ماموران کلانتری ۲۱ با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس چهار نفر را که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر و اقلام سرقتی فعالیت داشتند را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در ۲ عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ صفری ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۷ کیلو و ۶۴۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، سه قبضه اسلحه غیر مجاز و یک عدد ترازوی توزین مواد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در خاتمه با بیان اینکه متهمان در تحقیقات بعمل آمده به چهار فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند، اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.